פרטי התלונה

תלונות מנויים עיתון הארץ

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבו ממני תשלום דמי מנוי על תקופה שבה לא קיבלתי כלל עיתונים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביריד רחוב בירושלים הציעו לי לחתום על מנוי "חינמי" לסטודנטים. המנוי הוא חינם למשך חודש ואז אם לא מורים לעיתון לבטל את המנוי כעבור חודש באופן אוטומטי העיתון מתחיל לגבות 95 ש"ח בחודש. התחלנו לקבל את העיתונים בראשית ספטמבר. בשמיני לספטמבר התקשרתי למחלקת המנויים וביקשתי להקפיא את המנוי לשבוע עקב טיסה לחו"ל. כשחזרנו ארצה לא המשכנו לקבל עיתונים. חשבתי שהם הבינו את הבקשה שלי לא נכון וביטלו את המנוי. שכחתי מכל הסיפור של העיתון, בלאו הכי לא רציתי יותר לקבל עיתונים ולא היתה לי כוונה להמשיך את המנוי. החודש כשהגיע פירוט התשלומים בכרטיס האשראי הופעתי לראות חיוב לטובת עיתון הארץ על 95 ש"ח. התקשתי למחלקת גביה ואמרתי שמאז התשיעי לספטמבר כלל לא קיבלתי עיתונים. הגב' שם האשימה אותי שהייתי צריכה להתקשר לדווח על כך. עניתי שלדעתי, האחריות על קצר בתקשורת בין מחלקת המנויים למי שמחלק את העיתונים לא צריכה ליפול עלי ועל כל פנים נראה לי מופרך לדרוש ממני לשלם על עיתונים שמעולם לא קיבלתי. היא מצידה השיבה כי עליה לערוך בדיקה והיא תחזור אלי תוך שלושה ימים. עבר כבר שבוע ובנתיים לא שמעתי דבר לגבי החזר כספי. יום אחרי השיחה הזאת פתאום הופיע עיתון על סף דלתנו. התקשרתי והודעתי באופן חד משמעי שאני לא רוצה במנוי ושיבטלו אותו בבקשה. אחה"צ של אותו יום התקשרה אלי בחורה שניסתה לשכנע אותי בכ"ז להמשיך במנוי ועניתי לה באופן נחץ ביותר כי איני מעוניינת. זה לא עזר לי... היום שוב קיבלנו עיתון. אין לי כבר כוח לרדוף אחריהם ולהמתין דקות ארוכות בטלפון עד שיענו לי כדי שבסופו של דבר אזכה בהתעלמות מוחלטת מהבקשות שלי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הגביה המיותרת בגובה 95 ש"ח פתרון נדרש :

מנויים עיתון הארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה