פרטי התלונה

תלונות מנויים עיתון הארץ

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - עיתון הארץ נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 24.5.11 בשעה 17:30 לערך, הגעתי לדוכן מכירות של עיתון הארץ בדיזינגוף סנטר. כאשר נגשתי לדוכן המכירות על מנת לשאול שאלה, התעלמו ממני בבוטות. ביקשתי "סליחה" מספר פעמים אך הבחור בדוכן פשוט התעלם מקיומי והחל בשיחת טלפון אשר היה ברור שהינה שיחה פרטית. לאחר שנעמדתי מול הבחור (כיוון שהנחתי שאינו שומע אותי) הוא טרח להתייחס אליי באומרו ואני מצטטת: "נראה לך הגיוני שאת מפריעה לי באמצע שיחת טלפון".
ביקשתי את שמו של הבחור אך הוא המשיך להתעלם מקיומי באופן בוטה לכן, עזבתי את המקום.
ואני שואלת "נראה לך הגיוני" שכך צריך להיראות מתן שירות, האם זו הצורה שבה עיתון הארץ המכובד רוצה להיות מיוצג??

בכבוד רב,
רות
עלבון סוג הנזק :

מנויים עיתון הארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה