פרטי התלונה

תלונות נהריה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קב"ט עירית נהריה איציק מרלי נושא התלונה:
יגר שרית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בעקבות המצב הבטחוני הרעוע והדרישה לירידה למקלטים התקשרתי ביום חמישי האחרון בערב לביטחון בעירית נהריה ושאלתי את הפקידה שענתה לי גב' יפה מה עושים במקרה של אדם המטופל בחמצן ונעזר בקביים אשר רוצה להגיע למקלט שנמצא בקרבת ביתו אולם עליו ללכת כ- 20 דקות בהליכה על קביים כאשר ישנה אפשרות לפתוח גדר החוצצת בין חצר ביתו לבין המקלט.
יפה היתה נחמדה מאוד ושלחה אלינו צוות מטעם העיריה על מנת לבדוק את הנושא. הצוות היה ואמר לי שהוא פשוט הולך לאוטו להביא מספרי תייל על מנת לפתוח את הגדר. אולם לאחר מספר דקות חזר הצוות ואמר כי הקב"ט לא מסכים לפתוח את הגדר מפני שזאת גדר של בית ספר.
יש לציין כי המקלט לא נמצא בשטח בית הספר וזאת עד כמה שידוע לנו.
התקשרתי שוב לבטחון בעיריה וענתה לי בחורה בשם גליה כאשר סיפרתי גם לה את הסיפור היא פנתה לקב"ט והוא המשיך בשלו שהוא לא מוכן לפתוח את הגדר.
כנראה ששלמות הגדר של בית הספר לפי טענתו יותר חשובה לו מחיי אדם הואכנראה גם שוכח שאין שום פעילו בבית הספר ואנחנו עכשיו גם בחופשה וגדר תמיד אפשר לתקן לעומת חיי אדם שלא ניתן להחזיר.
ועוד גברת גליה מוסיפה ואומרת לי " תלכו לאט לאט עד שתגיעו למקלט" כשאמרתי לה שהקטיושה לא מחכה היא לא ידעה מה לענות אלא להגיד לי שאי אפשר לעשות משהו אחר ולנתק לי את הטלפון.
ליום למחרת התקשרתי לפיקוד העורף והתשובה של הפקידה שם היתה שהיא ממש המומה מהתשובה של הקב"ט אבל הם לא נמצאים פה לידינו והיא יכולה רק להפנות אותי לרשות.
כאשר התקשרתי שוב לעיריה וביקשתי לדבר עם מישהו בלשכת ראש העיר ענתה לי בחורה בשם רונית ודרשה לדעת בשביל מה אני צריכה את הלשכה וכשאמרתי לה שאני רוצה להתלונן היא העבירה אותי לפקס וסגרה את הטלפון.
וכך אנו נתונים לחסדי שמיים ומתפללים שלא תנחת עלינו שום קטיושה למרות שאחת מרבות נחתה ממש על יד הבית שלנו.
לטיפולכם המהיר אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפתוח את הגדר. פתרון נדרש :

נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה