פרטי התלונה

תלונות נהריה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס אנושי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתקשרת כבר כמה ימים למחלקת אגף החינוך בעירית נהריה, צריך להגיד תודה עם לא ניתנקו בפרצוף (מה שעושים בד"כ) עונה לי שם אישה (לא מוכנה להגיד לי אתה שמה) בכעס, אני מתעלמת ומסבירה לה שאני זקוקה למלגת לימודים....הכעס ממשיך מצדה אומרת לי תבואי בין-16:00/18:00 ותגישי אז אני שואלת לפרטים מה אני צריכה להביא, איזו מלגה זו, מתי יהיו תשובות.....היא ענתה לי בכמה מילים לא מספקות : "לא יודעת, ביי" ניתוק....
יחס כזה משפיל וכזה תת רמה אני עדיין בהלם!
עלבון סוג הנזק :

נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה