פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך למכתב התראה לאישה בת 82 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי גם תגובתו של דובר מד''א לא משכנעת שמד''א עשה כמיטב יכולתו כדי לוודא שהידיעה על קיום החוב עבור שירות שניתן לפני 6 שנים תגיע אל המטופל בעודו בחיים (הוא נפטר כזכור כשנה וחצי אחרי קבלת השירות, בתאריך 26.02.2002) ולאחר פטירתו (לפני כ4 וחצי שנים) אל אלמנתו תוך תקופת זמן סבירה.

ברצוני להזכיר שהאלמנה אישה מבוגרת בת 82, חולה וחלשה מאוד. בספטמבר 2006 נשלח אליה מכתב התראה ממשרד עורכי דין ממוען לכבוד "(עיזבון)" בעלה המנוח שמודיע לה (וזאת בפעם הראשונה) על כך שבעלה המנוח קבל שירות ממד"א בתאריך 11.10.2000 (לפני כ-6 שנים וכשנה וחצי לפני פטירתו) ונותר חוב סך 605.00 ש"ח אשר לא שולם עד כה. היא כאלמנה, כך הודיעו לה, נדרשת לשלם את החוב הזה תוך 7 ימים מיום קבלת המכתב, סכום החוב בצורף ריבית והפרשי הצמדה בסך 241.00 ש"ח ובצורף גבייה והתראה בסך 378.00 ש"ח ובסה"כ 1224.24 ש"ח.

גם התגובה של דובר מד''א לא מספקת שום הסבר משכנע למה תקופה של כשנה וחצי (ממתן השירות ועד פטירתו של המטופל) לא הספיקה למד''א כדי להודיע למנוח בעודו בחיים. עדיין גם לא מובן למה חלפו עוד 4 וחצי שנים נוספות מתאריך פטירתו בלי שום ניסיון נכר להודיע לאלמנה בכלל על קיום החוב, ולמה לא ניתן היה למנוע להגיע למצב של קבלת מכתב התראה מאיים מתאריך 03.09.2006 כהודעה הראשונה על קיום החוב.

הדובר של מד''א טוען שנשלחו 5 מכתבי תזכורת (ראוי להדגיש שלא מציין תאריכים) ומכתב התראה מתאריך 17.03.2003. אף אחד ממכתבים אלה לא התקבל על ידי האלמנה. ויתרה מזו: גם לו נשלח מכתב ההתראה זה ,עדיין לא מובן למה מתאריך מכתב זה (שלא היגיע) חלפו שוב 3-שנים וחצי עד שלבסוף המכתב הנוכחי אכן היגיע וגרם לפחד רב ולבהלה לאלמנה הקשישה.

כל הנתונים של המקרה הזה מצביעים על שרשרת טעויות והזנחות במחלקת החשבונות של מד''א. והטענה של דובר מד''א לפיה הבן גר באותה הכתובת שבה גרה האלמנה לא רק שגויה אלא גם ניראה כניסיון לא הולם לתלות את הקולר על משפחתה של המנוח. הבן או יותר נכון: שני הבנים נשואיים ויש להם את הכתובות משלהם. מאז פטירתו של בעלה האלמנה גרה לבדה והיא מטופלת על ידי עוזרת מטעם בטוח לאומי.

צער לי לראות שאפילו ארגון כמו מד''א הנותן שירות לחלשים ביותר בחברתנו – לחולים, פצועים וזקנים – לא מגלה יותר רגישות והבנה למצבים הקשים שהם חיים בהם ולא מסוגל למצוא דרכים יצירתיות, יעילות והולמות יותר כדי לתקשר עימם גם במקרה של בעיות מסוג זה. מן הראוי שמד''א ייקח אחריות על טעויותיו ויבטל את החוב הנ''ל ולא יגלגל את הכדור לאלמנה הזקנה וינצל את חולשותיה ופחדיה הבסיסים. לפחות ממד''א אנו מצפים למידת החסד והרחמנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה