|
|
|
|
|
|
תשלום עבור שירותי מד"א |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אבי ז"ל היה אדם חולה. ביולי 99 נזקק לשירותי מדא. הוזמן אמבולנס שפינה אותו לבית חולים.
כעבור 7 שנים פחות 3 ימים!!! מישהו נזכר במד"א שאבי ז"ל לא שילם והפנה דרישת תשלום לאחי.
יש במעשה זה חוסר תום לב בלשון המעטה. חודשיים קודם לכן היגיעה דרישת תשלום כלשהי ממד"א שעבורה שילמנו בלי לבדוק יותר מידי.
עושה רושם שתיאבון הארגון הזה ללא ללאות ברם, חבל שהם מפנים אותו 3 ימים לפני תום 7 שנים. זו התנהגות מקוממת וחסרת "לב".
|
עגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
לבטל את דרישת התשלום והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגן דוד אדום שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|