פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקף אפילפטי ראשון נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 11/12/06 אבי לקה בהתקף אפילפטי ראשון בסביבות השעה 6:30 בבוקר.
אמי שהייתה ליידו הבחינה באירוע חריג , לא ידעה לזהות במה מדובר, מאוד נבהלה ולא ידעה כיצד לתפקד . מיד דפקה בדלת של השכנים שבאו לסייע, כבר בזמן זה הזמינו אמבולנס שכן אבי לא היה בהכרה ויצא לו קצף עם דם מהפה.
האמבולנס לא מצא את הכתובת והגיע לבית הוריי רק ב 7:20 (לפי הדו"ח לתשלום שהשאירו), נשלחה ניידת טיפול נמרץ , כאשר הגיעו הכרתו של אבי חזרה , הוא הובא לחדר מיון ולאחר הבחנה הוחלט כי לקה בהתקף אפילפטי.
אבי לא אושפז ואנו התבקשנו לשלם עבור אמבולנס נט"נ 750 ש"ח שמתוכם הוחזרו לנו 330 ש"ח בלבד.
שאלתי היא: מדוע במקרה כזה שבפגישה ראשונה עמו נראה כמצב חרום, וחוסר יכולת שלנו לקבוע האם הוא חרום או לא ובמה בכלל מדובר. מדוע עלינו לשלם עבור האמבולנס ? ואף באופן חלקי?
לדעתי מגיע לנו במקרה זה החזר מלא.
כמו כן, האם יש איזשהו גבול של זמן שעל ניידת הנט"ן צריכה להגיע? שהרי במקרים כאלו מדובר במצבי חירום. לניידת לקח זמן רב להגיע, אם היה חוטף התקף לב ככל הנראה היה מאבד את חייו. (אבי בעבר חטף התקף לב ואירוע מוחי)
אבקש את התייחסותכם למקרה זה.
מספרי הטלפון והמייל שנמסרו הנם שלי ולא של אבי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה - דובר מד שם ותפקיד:
.מבדיקת הרישומים במד"א עולה, כי האמבולנס הגיע למקרה 9 דקות מקבלת הקריאה.
התשלום שנדרש בסך 750 ש"ח הוא בהתאם לצוו האגרות שנקבע על ידי ממשלת ישראל.
מד"א אינו צד בכל הקשור להסדרים הכספיים שבין קופ"ח למבוטחיהן.

תגובה:
לפנות לקופ"ח המבטחת ולא למד"א פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה