פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום מאוחרת נושא התלונה:
פז מירי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
דרישה לתשלום חוב הוגשה לאחר שבע שנים מבלי שניתנה שום הודעה במהלך כל תקופה זו.
ההודעה נמסרה לכל היורשים, לכל אחד בנפרד לשלם את מלוא הסכום כול ריבית, הצמדה ושכ"ט עו"ד ( דינה פרנקל )
זאת שערורייה וצריך להפסיקה באופן מיידי. אני מתכוון לפנות בנושא זה לשר הבריאות, מבקר המדינה וליועץ המשפטי.מאחר והתשלום שולם בזמן יש קבלה. לאחר עיון בתלונות מסתבר שרבים מקבלים תשלום דומה יתכן ויש עילה לטביעה יצוגית.
כספי סוג הנזק :
מכתב התנצלות פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
כשהחוב לא נפרע במועד, תוך 30 יום מקבלת השירות. שולח מד"א מספר מכתבי תזכורת לכתובת שממנה פונה החולה ו/או לכתובת החולה כפי שנמסרה לצוות מד"א בשעתו. לאחר שמד"א עשה את כל הניסיונות הסבירים, המקובלים והנדרשים לגבות את החוב בעצמו, אך ללא הצלחה, הוא מעביר אותו לטיפול משפטי. משרד עו"ד מבצע איתור ובמידה והחולה נפטר בינתיים, הוא פונה ליורשים וזאת בין היתר לנוכח הוראות חוק הירושה, התשכ"ט - 1966, לתשלום החוב, בצרוף הוצאות הגבייה שנגרמו עקב הפעולות שננקטו לשם איתור החייבים, וכידוע היטב, עלויות אלו אינן מבוטלות כלל ועיקר. אין לנו ספק, שהחייבים היו מונעים מעצמם הוצאות כספיות מיותרות נוספות, אילו פרעו את החוב במועד.
תגובה:
שימציא למשרד עו"ד פרנקל את הקבלה שהחוב נפרע במלואו במועד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה