|
|
|
|
|
|
תשלום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בשעה 4:30 לפנות בוקר הוזמן לביתי אמבולנס כשהגיע האמבולנס הבדיקה שנעשתה היא לחץ דם והועברתי לבי"ח יוספטל 2 ק"מ מביתי השובר שנמסר לי ע"ס 762 ש"ח אינו מוצדק כלל.( אין באפשרותי לשלם את הסכום הנ"ל)ובגלל שלא אושפזתי אין החזר כספי מקופ"ח.
|
|
|
|
|
|
|
|
מגן דוד אדום שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירוחם מנדולה, דובר מד" |
שם ותפקיד: |
השירות שקיבלת הוא של אט"ן ולא אמבולנס, לאחר שהתלוננת על כאבים עזים באזור הכליות. התעריף עבור אט"ן הוא אחיד, וללא כל קשר למרחק שהאט"ן עובר.
התעריף הוא בהתאם לצו האגרות שנקבע על ידי ממשלת ישראל והוא בעל תוקף חוקי מחייב.
למיטב ידעתנו, חולה שפונה באט"ן ולא אושפז זכאי להחזר בשיעור של 50 אחוז. חולה שפונה באט"ן ואושפז זכאי להחזר מלא.
|
תגובה: |
לפנות לקופ"ח המבטחת ולבדוק את זכאותך לקבלת החזר בשיעור של 50 אחוז. |
פתרון: |
|
|
|