פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום חוב לאחר 7 שנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון מכתבכם מיום 18.4.2007 בנוגע לתיק שנמצא אצל דינה פרנקל 190/18680

בנוגע למכתב יש 2 דברים שהם לא ברורים
1. במכתבכם כתבתם בסעיף 2 כי פניתם אלינו מספר פעמים "חוזרות ונשנות" כלומר לפחות פעמיים לפני מכתב זה.
2. אחרי 7 שנים פונים אלינו באיומים.

מעולם לא קיבלנו שום פניה ו/או דרישה לא בנושא זה ולא בשום נושא אחר.

אנו לקוחות של מד"א מזה כתקופה ארוכה ותמיד נעזרנו בשירותים של מד"א ומעולם לא קרה מקרה שלא שילמנו למד"א את חובנו. המקרה הנ"ל כנראה התפקשש בגלל של לחץ של משפחה.
העברת האישה מרים זסלבסקי אישה כבת 90 שנה כנראה נעשה ע"י מד"א ויתכן כי לא היה בן משפחה איתה ולכן המקרה של אי תשלום כנראה נפל בין הכיסאות.

בכל מערכת מסודרת יש מערכת גביה כלומר שלאחר תקופה מסוימת פונים לחייב באמצעות מכתב רשום ומזכירים לו את העניין (יש לזכור כי האישה בת 90 וחיה על קבצה) בעניין הזה לא פנו אלינו בשום אמצעי.

שוב בכל הפעמים שנעזרנו בשירות של הארגון שילמנו את חובנו (תוכלו לראות חשבונות אחרים שלה אצלכם) בנוסף אנו מקבלים את ההחזר מקופת החולים ומעולם לא הייתה לנו כוונה להתעלם ו/או לא לשלם.

אנו מבקשים כי תשלחו לנו שובר לתשלום את הסכום המקורי ולא להשתמש באמצעי הפחדה ואיומים.

אנו מקווים כי תבינו שנעשה פה מקרה שלא טופל על ידכם ונמשך תקופה של 7 שנים עד כי פניתם אלינו בעניין משנת 2000.

נשמח לשלם את עבור השירות אותו קבלנו.

חוב של 1000 שקלים הגובל בצירוף הצמדות וריביות הינו סכום מטורף במיוחד לאור העובדה כי מעולם לא קיבלנו שום פניה ו/או דרישה לא בנושא זה ולא בשום נושא אחר אנו רוצים לשלם אבל סכום נורמלי מחוב של 638 שקלים. מספר התחייבות במד"א 3422839 ולא סכום של שוק אפור.

שוב בכל הפעמים שנעזרנו בשירות של הארגון שילמנו את חובנו (תוכלו לראות חשבונות אחרים שלה אצלכם) בנוסף אנו מקבלים את ההחזר מקופת החולים ומעולם לא הייתה לנו כוונה להתעלם ו/או לא לשלם.

אני בן משפחה הבעל של הנכדה.
עלבון סוג הנזק :
נשמח לשלם את עבור השירות אותו קבלנו. את התשלום בסכום המקורי. פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה