פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קטינה לתשלום בגין נסיעה באמבולנס שלא בעבורה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
אני פונה אליכם לאחר שכבר כמעט ונואשתי מכל הפרשיה(שתכף אגולל)ובתקווה עמוקה שתוכלו להיות לי לעזר בעניין.
ובכן ,במה דברים אמורים...
בהיותי כבת 15 שמשתי כבייביסיטר על בת השכנים,ילדה כבת שנתיים.הילדה בלעה אקונומיקה מכוס שהייתה על השיש ומיהרתי לקחתה לטר"ם שם הזמינו אמבולנס והבהילו אותה לבי"ח.היא שוחררה כעבור מספר שעות.
לאחר כ-3 שנים!!!(בהגיעי לגיל 18-כפי הנראה במד"א חיכו עד שאגיע לגיל שבו יוכלו לחייבני)הגיעה לביתי הודעה לתשלום ממד"א ע"ש בלתי מוכר בצליל הדומה לשמי.הורי חשבו שמדובר בטעות והתעלמו מהמכתב.באותה תקופה למדתי מחוץ לבית כך שלא הייתי כדי לקשר בין האירוע לבין ההודעה לתשלום.
בהמשך שליח הדואר עדכן את שם הנמען לשמי לאחר ששמע מאחי שאין פה 'דליה' ואולי הוא מתכוון לצילה...(שזהו שמי..)
מכתבים נוספים שהגיעו נדחו על ידי הורי בטענה שהם לא יודעים במה מדובר.
באחת הפעמים ששליח הדואר הגיעה נכחתי בבית.המכתב היה מעו"ד על סכום משולש ויותר מהקרן.(זה היה כעבור שלוש שנים מתחילת הפרשיה)
חייגתי למשרד העו"ד וניסיתי להסביר לפקידה את כל השתלשלות העניינים,את העובדה שהאמבולנס לא היה לשימושי אלא בעבור בת השכנים שכבר הספיקו לעבור דירה בזמן שחלף.ויותר מכך את היותי קטינה בעת שחתמתי על המסמך ועל כן אין להם את הזכות לחייבני.הודעתי לה שאני מוכנה לשלם את הקרן כדי לסיים עם הסיפור המתמשך שהטריד אותי עד מאוד וגרם לי עוגמת נפש מרובה. וכן כדי לא להגיע לעיכולים וכד'.
אך הפקידה לא היתה מוכנה לשמוע,היא השיבה בצעקות ובגסות שאני מחוייבת לשלם את מלוא הסכום וטרקה את הטלפון.
כעבור זמן נישאתי ועברתי להתגורר בירושלים.כשעידכנתי את כתובתי במשרד הפנים החלו המכתבים לזרום אל ביתי. ניסיתי לפנות לנציג פניות הציבור של מד"א-בכתב, אך הוא הגיב באופן תמוה ביותר מבלי שהתייחס כלל לנקודות שהעליתי.
לאחר תקופה קיבלתי הודעה על גזר דין מביהמ"ש לתשלום החוב וזאת מבלי שקיבלתי כל הודעה על זימון למשפט!!!!שאם הייתי נוכחת הייתי מעלה את כל טעוני כנגד התביעה של מד"א בפני השופט.
הסכום המשיך לצבור ריביות ולעלות עד אשר עיכלו לי את חשבון הבנק.משכך לא היתה לי כל ברירה אלא לשלם את הסכום במלואו.(כ-3000 ש'ח)
את החוב שלמתי במאמצים מרובים,הרבה מעבר ליכולתי.אך יותר מכך אני זועקת לצדק.
אני חשה שזהו מקרה קלאסי בו יש ניצול של החזק והשולט על האזרח הקטן,חסר הכח והאמצעים להתנגד.

אם יש לכם את היכולת לסייע לי באופן כלשהו כדי שהצדק יצא לאור אני אהיה אסירת תודה.

בברכה,צילה תמים.
אימייל:[email protected]
נ.ב.כיום אני מתגוררת בחו"ל וע"כ השארתי פרטים של הורי המעורים בפרטי המקרה.במידה ותיהיו מעונינים ליצור עימי קשר טלפוני תוכלו לשלוח לי הודעה במייל ואשלח את מס' הטל' שלי בחו"ל.
במידה
עגמת נפש,כספי,בזבוז זמן והטרדות מתמשכות סוג הנזק :
השבת הכסף שנגבה והוצאת הצדק לאור. פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה