פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מחיר מופרז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בעת עבודתי כנהג אוטובוס חשתי שלא בטוב .עצרתי בצד והמלווה שלי הזמין אמבולנס מבלי ליידע אותי. כעבור מספר דקןת הגיע האמבולנס בדק אותי ו"הקפיץ" אותי למרפאה הסמוכה מרחק 3 דקות נסיעה לאחר שלושה שבועות הגיע לי חשבון מנופח של 630 ש"ח וזאת על בדיקת א.ק.ג+נסיעה בסה"כ זמן של 14 דקות מתחילת האירוע ועד הגעתי למרפאה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה - דובר מד שם ותפקיד:
מבדיקת פרטי התלונה עולה, כי במוקד מד"א התקבלה קריאה על אדם הסובל מכאב חריף בחזה, חיוור ומזיע. בהתאם למידע שנמסר הוזנק אט"ן העונה על מקרים עם חולה שיש חשד סביר שהוא סובל מהתקף לב. צוות הנט"ן הגיע למקום בדק את החולה ולקח מדדים רפואיים חיונים. בהתאם לממצאים הקליניים המליץ בפניו הצוות להתפנות לביה"ח, לצורך המשך בדיקות ומעקב, אולם הוא דחה את ההמלצה ולקח על עצמו את כל האחריות להשלכות העלולות להיות מאוחר יותר מהחלטתו. צוות מד"א המציא לו טופס התחייבות בהתאם לצו האגרות שנקבע על ידי שרי הבריאות והאוצר והוא בעל תוקף חוקי, המחייב את הצוות לגבות תשלום מלא גם אם השירות הסתיים בבדיקה רפואית בלבד וללא פינוי לביה"ח בשל סירוב פינוי. העברה לקופ"ח המקומית הייתה אך ורק מתוך רצון טוב ואחריות של הצוות שלא להשאיר אותו בשטח ללא כל השגחה רפואית. תגובה:
לשלם לאלתר וכך לחסוך הוצאות כספיות גבוהות מיותרות נוספות - ריבית, הצמדה והוצאות משפטיות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה