פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יחס איש מד"א נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קרוב לחצות של 23.01.08 ובשעה 00:1 לפני בוקר, קרח כבד שכסה והקפיא הכל.
נאלצנו אנחנו הוריו של נג'ד בן 45 ימים לעזרת מד"א עקב חום גבוה, בעיות נשימה, שיעול, צבע כחול ועינים אדומות עם בכי שנשמע לפעמים ולפעמים החנק מסתיר בכי זה.
התקשרנו למוקד מד"א בכפר, חזר אלינו איש מד"א בשם: תיסיר, ופשוט במקום לעזור לנו הוא שפך כאב על כאב, ונתן לנו תשובות ללא כל: רגש של בן אדם, ללא כל מקצועיות וללא כל אחריות. הסברתי לו את המצב של בנינו ולהלן מהלך השיחה ביני לבינו :

- שלום, אנחנו הוריו של נג'ד ... ומרגישם שהוא חנוק לא יכול לנשום ואולי צריך חמצן ויש לו חום גבוהה עם שיעול ולפעמים חנק , וצבעו כחול
- איש מד"א: "גם הבת שלי משתעלת אותו דבר, זה נורמלי אצל הילדים במזג אויר כזה"
- בת כמה הבת שלך
- איש מד"א: "בת 4 חדשים"
- הבן שלי בן 45 ימים שקשה לו לנשום ואנו חושבים שצריך טיפול, ואני מפחד לסוע בכביש במזג אוויר כזה לכפר הסמוך אם אפשר לבוא במהירות.. אני מפחד שתקרה לי תאונה.
- איש מד"א: "אתה רוצה שאיתי תקרה תאונה..."

סגרתי את הטלפון, אחרי שהבנתי שהוא לא יגיע, והתקשרתי ל 101 הסברתי להם מצבו של בני, המוקדן של 101 הבטיח לי שהאמבולנס יגיע תוך 5 דקות. ולהפתעתנו, נהג האמבולנס היה אותו איש מד"א בכפר, תיסיר.
אנו כתושבי הכפר פונים למד"א לראות יחד איתנו בזה דבר מסוכן ובלתי עולה על הדעת שאיש מד"א שהמטרה שלו בראש ובראשונה היא להציל חיים ולעזור לאנשים במצוקה יסרב לבצע את תפקידו ולהתחמק מאחריות.
אנו היינו מצפים שארגון מד"א ישקול בכובד ראש את העסקתו של עובד בלתי- מקצועי/אחראי זה למען כך שלא ישנו מקרים כאלה בעתיד וכל אדם במצוקה באזורנו יקבל מענה הולם.

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה