פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שווא והטעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 16/04/2008 נפלתי מאופניים ברכיבה בגני יהושע בת"א ונפצעתי באופן שטחי.
2. כשעה לערך לאחר הנפילה, נסעתי עם חברי לחיים אופיר, לסופר פארם שברחוב פנחס רוזן לרכוש פולידין.
3. בהגיענו למגרש החנייה במרכז המסחרי, ראינו כי התרחשה במקום תאונת דרכים. ואמבולנס של מגן דוד אדום היה במקום, ככל הנראה הוזמן לטפל בפצועים שבתאונת הדרכים.
4. נהגת האמבולנס, שראתה אותי כבדרך אגב עם הפציעות השטחיות, הציעה לי טרמפ לבית החולים לבדיקה שגרתית, לדבריה "עדיף לבדוק שבאמת לא קרה כלום והיות וגם ככה אני חוזרת לשם תוכלי להצטרף אלינו"
5. יש לציין כי:
a. לא עברתי כל טיפול ו/או בדיקה באמבולנס, ואף ישבתי בספסל הקדמי ברכב.
b. הנהגת ציירה את הנסיעה כטרמפ לבי"ח בלבד, מאחר והיא גם ככה נוסעת לשם.
c. הנהגת לא ציינה כי אדרש לשלם עבור הטרמפ לבית החולים.
d. הנהגת או מי אחר מטעם מגן דוד אדום לא ביקשו את פרטי האישיים.
e. השובר לתשלום – מנוסח כשטר חוב על אף שמעולם לא נחתם על ידי
6. זאת ועוד, תקנות מגן דוד אדום (אגרות הסעת חירום באמבולנס), התשס"ו – 2006, מציינות כי הסעת חירום הינה "הסעה בלתי מתוכננת, עקב צורך רפואי פתאומי".
7. ברור לכל כי כוונת המחוקק הינה לאזרח אשר נפצע וזקוק לשירותי רפואה דחופים. לא כך במקרה דנן, שכן נפצעתי פציעות שטחיות בלבד, ולא נזקקתי לטיפול רפואי, לא היה כל צורך רפואי פתאומי ו/או הסעת חירום.
8. רבות דובר על מחלקת הגבייה של מד"א. אף מקרה זה מעלה תהיות רבות על אופן פעילותה.
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה