פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בפינוי רפואי והטיפול התרופתי נושא התלונה:
שומורי שלמה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/5/2008 בשעה 03:40 לפנות בוקר קיבלתי אוטם חריף בלב התעוררתי עם כאבים בלתי נסבלים בחזה וקשיי נשימה.
אישתי דחוף הזעיקה נט"ן של מד"א והודיע על ארוע לב חזק לחולה לב.
הקריאה התקבלה ב מגן דוד ב 03:42 ולמרות זאת ולמרות שאני גר במרכז הארץ בגבעת שמואל הגיע הנט"ן רק לאחר יותר מחצי שעה ובקושי מצא את הכתובת.
הצוות הרפואי למרות שידע שאני חולה לב עם הסטוריה לא מצא לנכון לתת לי את טיפול החרום שנותנים בארוע לב כגון אספרין בלעיסה שיכול להציל חיים.
הפינוי היה איטי ולא מקצועי והגעתי לבית החולים בלינסון בשעה 05:00 כ שעה וארבעים דקות לאחר הקריאה. הרופאים בטיפול נמרץ לב איבחנו במידי אוטם חריף וסתימה של 100 אחוז בעורק ראשי והוזמן צינתור חרום עוד באותו לילה.
אני בטוח שעקב הטיפול הלקוי וזמני ההגעה לבי"ח נגרם לי סבל מיותר וסכנת חיים ואולי גם נזק רפואי
ההתקף הוגדר קשה ושכבתי 4 ימים נוספים בטיפול נמרץ לב.
פניתי לתגובה של דובר מד"א וביקשתי את המסמכים הקשורים לזמני הארוע והטיפול שניתן לי אך משום מה דובר מד"א לא מחזיר לי שום תגובה.
לקבל ממד"א את כל פרטי הארוע כולל זמני קבלת הקריאה וההגעה לבית החולים והטיפול שניתן לי ע"י צוות מד"א פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה