פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית חיובים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי קיבלתי מהגובה של מד"א, עו"ד דינה, פרנקל מכתב המידע אותי כי אני חייבת כסף למד"א בגין פינוי מלפני שנתיים. פניתי למשרדה של עו"ד פרנקל בטלפון ובמכתב בבקשה לקבל העתק של החיוב, שכן הוא לא היה מצורף למכתב, ורציתי לדעת כי הפינוי אכן התרחש. המזכירה מסרה כי החיוב ישלח תוך חודש, אולם אני ממתינה כבר מעל לשלושה חודשים וטרם קיבלתי העתק של החיוב. ניסיתי לפנות עוד מספר פעמים לעו"ד וגם שלחתי מכתבים, שכן החשש שלי הוא מפני פניה להוצאה לפועל, אולם הפניות לא עזרו והחיוב טרם נשלח. גם ביקשתי לשוחח עם עו"ד המטפל בתיק אך המזכירה אמרה שעורך הדין מדבר רק עם עורכי דין, ואם ברצוני לשוחח איתו עלי לשכור עורך דין.
לדעתי זה בלתי סביר שמוסד ציבורי גובה כך את הכספים מהחייבים לו.
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
שיחה עם עורך הדין המטפל בתיק, ושליחת החיוב, על מנת שאוכל לראות על מה בדיוק אני צריכה לשלם פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה