פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא מוצדקת של חוב למגן דוד אדום ע"י דינה פרנקל – משרד עורכי דין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
על מנת לתאר את הבעיה אליה נקלענו נפרט בקצרה את השתלשלות העניינים:
1. אבינו ז"ל חי לבדו שנים רבות וסבל לפני מותו ממחלת ריאות קשה (COPD).
2. ב-20.11.07 עבר אבינו תאונת דרכים ונזקק לשירותיה של מד"א לשם פינוי ממקום התאונה לבית החולים "פוריה" באמצעות מד"א. התחייבות בדבר פינוי זה (מס' 21003235) נשלחה לביתו והסתבר בדיעבד שלא שולמה עד היום, כנראה על רקע ההידרדרות במצבו הבריאותי המפורטת בהמשך.
3. ב-27.1.08 אבינו פונה ע"י מד"א לבית החולים "פוריה" על רקע נפילה בביתו ושבר בירך, מכאן החל מצבו להידרדר על רקע נשימתי וב- 12.5.08 נפטר. התחייבות בדבר הפינוי נשלחה לביתו והתשלום הוסדר הפעם על ידינו, היות ולאחר מותו לקחנו על עצמנו לטפל בכל נושאי התשלום שנשארו פתוחים מלפני מותו.
4. בבירור מול מד"א נמצא שהתראות חוזרות נשלחו לביתו בדואר רגיל, לאחר מותו, לכתובת יהודה הלוי 1, מבלי שאנו היורשים נדע דבר בנושא החוב, לכן בהעדר מענה להתראות חוזרות אלו (מן הסתם...), מד"א העבירה את התיק לטיפול דינה פרנקל- משרד עורכי דין
5. ב-16.11.09 קיבל אחי, אחד היורשים של אבי, בדואר רשום מכתב התראה ראשונה ואחרונה לתשלום החוב תוך שבוע ימים, כאשר המחיר לתשלום כמעט הוכפל לעומת מחיר הקרן המקורי.
6. ב-22.11.09 פנינו לדינה פרנקל – משרד עורכי דין בניסיון להסביר את הבעייתיות הכרוכה בדבר וברצון להגיע להבנה והסכמה בינינו על מנת שנסדיר את התשלום על בסיס מחיר הקרן המקורי מבלי לשלם את ההפרש שנוצר על בסיס העדר תקשורת וליקויים בהעברת המידע. תגובת המשרד (אירנה): "המחיר שנקבע איננו יכול להשתנות והוא כולל ריביות הנקבעות ע"י מדינת ישראל ושכר טרחה של המשרד"

בהתבסס על הנתונים המוצגים לעיל ברצוני להעביר למד"א ודינה פרנקל – משרד עורכי דין כמה דברים:
א. מד"א – אולי נתקלתם באנשים שמסרבים לשלם התחייבויות יותר מידי, אך תתפלאו שלפעמים ישנם אנשים "טובים" שנכונים לשלם חובות על שירותים שקיבלו, במיוחד לגוף כמוכם שעוסק בהצלת חיים, אך בכל מערכת מתוקנת, במקרים כאלה עולה הצורך לוודא שמסר שנשלח הגיע ליעדו בשלום, במילים אחרות שימוש בדואר רשום. הגעת ההודעה לאנשים הנכונים בזמן הנכון הייתה חוסכת את הטרחה המיותרת שכאמור אנחנו משלמים עליה בסופו של דבר. המלצתנו- לפני שאתם מפנים תיק למשרד עורכי דין, ניתן לערוך בדיקה פשוטה, לפחות במקרה מוות, מדוע אין מענה בשלוחה המבוקשת גם לאחר התראות חוזרות
ב. דינה פרנקל- משרד עורכי דין- כאשר איתרתם מיהם היורשים ושלחתם התראה (הפעם בדואר רשום), כיצד התראה ראשונה, לפחות עבורנו היורשים, הופכת להתראה אחרונה בת שבעה ימים? אין אנו זקוקים לזמן התארגנות ובירור של תיק ש"נפל עלינו מהשמיים" ולא ידענו דבר על קיומו? אין זה מגוחך שמנוח מקבל כמה התראות חוזרות לביתו ואילו היורשים הנמצאים בין החיים מקבלים התראה אחת בלבד?

מצפים להפעלת טיפת שיקול דעת ולשימוש בתבונה ורגישות בפנייתנו ושוב מזכירים שאין לנו שום כוונה לסרב לתשלום, אנו נכונים להגיע למשא ומתן ולפתור את נושא החוב תוך התחשבות בנתונים שהוצגו.
בתודה מראש
משפחת משקל
יורשיו של המנוח, אהרון משקל ז"ל

כספי סוג הנזק :
לשלוח התראה אחרונה של מדא בדואר רשום, במידה ואין מענה, לאתר את היורשים פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
ככלל, מד"א שולח מספר מכתבי תזכורת לכתובת הרשומה של החולה כפי שנמסרה לצוות בזמנים הרלבנטיים ו/או לכתובת ממנה הוא פונה בזמנים הרלוונטים. לאחר שמד"א ביצע את כל הנסיונות הסבירים, המקובלים והנדרשים בנסיבות העניין כדי לגבות את החוב בעצמו, אך דרכו לא צלחה, הוא מעביר את החוב לטיפול משפטי, ובמקרה של נפטר, לאיתור היורשים, וכידוע היטב, עלויות אלה אינן מבוטלות כלל ועיקר. יודגש, כי בחלק גדול מהמקרים לא ידוע למד"א דבר פטירתו של המטופל מאוחר יותר בבית החולים. על שארי הבשר של המנוח לדאוג כי פרטי הדואר המגיעים לכתובתו יועברו אליהם באמצעות שירות של רשות הדואר "עקוב אחרי" וכך יחסכו מעצמם הוצאות כספיות נוספות. יתרה מכך על פי הפסיקה המשפטית "על החייב לחפש את נושהו" ולא להיפך. לאחר דבר היוודע דבר פטירת מקבל השירות והיכללות שארי בשרו במצבת הירושה, פונה מד"א אליהם באמצעות בא כוחו לתשלום החוב ולהוצאות גבייה שנגרמו עקב הפעולות שננקטו לשם איתורם, וזאת בין היתר לנוכח הוראת חוק הירושה, התשכ"ט - 1966. תגובה:
להגיע להסדר תשלום החוב עם עו"ד דינה פרנקל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה