פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא מוצדקת ביזיון למד"א נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אהרון יריב 12 דירה 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי סיסיל סלע , ת.ז 310385778 . לפני בערך כשנה וחצי פינו אותי לבית חולים על ידי מד"א, כבר במהלך הנסיעה לבית חולים במהלך מילוי פרטים ביקשתי מאחד העובדים לתת לי ביד את החשבון על מנת לשלם כי ידוע לי מקרובי שבדרך כלל יש בעיות גבייה מול מד"א והנושא ישר עובר לעורכי דין . הבחור טען כי הוא חייב לחתום וכי ישלח אלי את החיוב ישירות לבית. חשוב לציין שהפינוי נעשה מביתי ברח' אהרון יריב 12 בחולון. לפני כ3 חודשים הגיעה מכתב מגבייה עם קנס לביתה של אימי ברח' הדר 9 בחולון, כמובן שישר פניתי למחלקת הגבייה וניסיתי להסביר שמעולם לא קיבלתי תשלום חוב ושזה לא בסדר אך מייד הטיחו בי על חוסר אחריות ושבמידה והחוב לא ישולם תעביר להוצאה לפועל. במהלך כל התקופה ניסיתי לנסות להסדיר את הנושא גם מול משרד עורכי דין ולהסביר שיש כאן טעות ומעולם לא קיבלתי תשלום אך הכל לחינם- אטימות שאין דברים כאלה. חשוב לציין שיש לי ביטוח בריאות שיש לי החזר מלא על הזמנת אמבולנס ושמעולם לא הייתי מסרבת לשלם אך כלום לא עזר.
לפני כחודש התקבל מכתב מהוצאה לפועל לביתה של אימי....
כל המאמצים שלי שכללו מכתב להנהלת מד"א לא עזרו - לא תשלמי את הכל בעיה שלך - הוצאה לפועל!!! זה הלקסיקון של כל המעורבים!!!!
אינני מוכנה לוותר גם אם אשלם את החוב אני אדאג לפרסם מקרה זה בעיתונות וגם בעוד אמצעי תקשורת על מחדלי גבייה של ארגון שאמור להיות הכי הגון במדינה....
פשוט גואל נפש וביזיון....
אשמח במידה ותוכלו לסייע לי . לא אמנע משום דרך פרסום עד שאוכיח את המחדל.
כספי סוג הנזק :
הורדת כל הקנסות ותשלום החוב המקורי בלבד. פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
ככלל, צוותי מד"א מוסרים ביד בתום הטיפול את טופס ההתחייבות למטופל או מלוויו. רק במקרה של פטירה, מתוך רגישות והבנה למצב שבו נמצאת המשפחה בנסיבות הקשות, שולח מד"א את דרישת התשלום בתום השבעה.

במקרה האמור, החוב לא נפרע במועד וגם לא לאחר 2 מכתבי התזכורת שנשלחו לכתובת שנמסרה לצוות מד"א באותם הזמנים "רח' אהרון יריב 12 חולון" בתאריכים הבאים: 18/2/09 2/6/09. יודגש, כי המכתבים לא חזרו למד"א כ"לא נדרש".



תגובה:
לפרוע את החוב לאלתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה