פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור פינוי-אדם שנפטר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי פונה ע"י מד"א ב- 17.1.09 ונפטר לאחר כ- 10 ימי אישפוז
במהלך הפינוי/אישפוז לא קיבלנו שום טופס התחייבות לתשלום.
מה גם שהיה בלגן מול המוקד של מד"א לגבי הזנקת האמבולס והוא הוזמן לכתובת לא קיימת. מזל ש-1 השכנים עמד על הכביש הראשי לכוון את האמבולנס.
כך שהאמבולס לא ידע בכלל מאיזה כתובת הוא מפנה את בעלי. כיוון שבבי"ח היה לבעלי תיק רפואי - הנפיקו מדבקות באופן מיידי אך עם הכתובת הישנה שלנו.
לאחר כשנה הגיע מכתב מעו"ד דינה פרנקל לגבי חוב בתוספת ריביות.
מברור שעשיתי התברר כי מד"א שלחו 2 הודעות תזכורת לגבי התשלום לכתובת ישנה שלנו. מוזר שעו"ד בבדיקה פשוטה דווקא מצא את הכתובת הנכונה - שהיא גם כתובת הפינוי.
לא עזרו שיחות עם מוקד מד"א או משרד העו"ד להבהיר את הטעות
כפי שקראתי - אני גם לא היחידה שקיבלה יחס מזעזע וצעקות ממשרד עו"ד פרנקל.(כמו - "מד"א לא עובד בחינם", "מד"א לא חייב לשלוח מכתבי תזכורת")
ברור לי שמשהו צריך לשלם למד"א עבור השירות וגם ברור לי שמי שצריך לשלם בסופו של דבר עבור זה זו קופ"ח כי האדם אושפז. אבל אף אחד לא אמר לי שזה צריך לעבור דרכי.
מנימת הקול של הפקידות של עו"ד פרנקל ברור ש-99% מהשיחות הן בגלל תמימות של אזרחים ועל זה היא גוזרת קופון גדול ושמן...
ידוע לי כי בימים אלו מועברת הצעת חוק לגבי הסדר בין מד"א לבין קופות החולים ללא מעורבות של המאושפז כי הבינו את הבעיתיות שבענין.
מדובר בריביות של כ-200 ש"ח - אך הענין פה הרבה יותר עקרוני מכספי
כספי סוג הנזק :
הפסקת העבודה מול עו"ד פרנקל!!! פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
מד"א שולחמכתבי תזכרות לכתובת שנמסרה לצוות מד"א בתום השירות או לכתובת המצויינת במרשם האוכלוסין באותם הזמנים. תגובה:
לעדכן כתובות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה