פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מחוצף שקרי וגס נושא התלונה:
כהן יחיאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ביתי לא חשה בטוב בקניון מלחה. אנשים מיהרו להזמין אמבולנס. בתוך דקות חזרה ביתי לחוש בטוב והודיעה לסובבים אותה כי זה קרה לה לא אחת והיא אינה זקוקה לשירותי אמבולנס.
צוות מד"א שהגיע למקום ניסה לשכנע אותה להתפנות אך היא סירבה בתוקף.
משראה הצוות כי אינו מצליח לשכנעה, ניסו לשכנעה להיבדק על ידם, אך היא בשלה לא פינוי ולא בדיקות. משראו כי אינם מצליחים איתה ניסו להחתים אותה על כך שהם ביקרו במקום, אך היא בשלה לא פינוי, לא בדיקות ולא חתימות. משראו כן הודיעו לה כי הם זקוקים לחתימתה כי אינה מעוניינת בטיפול. על כך הסכימה לחתום ורק שיעזבו אותה לנפשה.
לאחר כמשלוש חודשים קיבלה הבייתה הודעת תשלום בגין הזמנה ו/או טיפול מד"א.
כשהיא המומה הרימה טלפון למד"א והסבירה על פי המתואר לעיל את המאורעות כפי שהיו.
לאחר כמה חודשים קיבלה שוב מכתב בקשה מעו"ד פרנקל לתשלום החוב שבנדון.
הפעם ישבה לכתוב מכתב הסבר על כל הארוע והשתלשלותו כפי שתואר לעיל ושלחה לעו"ד.
לפני כחודש קיבלה מכתב התראה אחרונה מהגב' פרנקל לתשלום החוב בצירוף איום כי אם לא ישולם החוב בתוך 7 ימים מיום קבלת המכתב ימשכו הליכי הגבייה באמצעות עיקולים של צד ג' וכ"ו.
אודה לכם על בירור ועזרה בנידון
מס' תיק 203/09141
נייד: 050-6223031
יחיאל
עלבון, סוג הנזק :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
מד"א בודק את טענות המתלונן. . תגובה:
מד"א בודק את טענות המתלונן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה