פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדא מתנהגת כבריון שלא חלה עליו חובת ההוכחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי במכתב רשום לתד שלי מכתב "התראה אחרונה " למה מה היתה קודמתה
מכתב התראה ממד"א דרישה לתשלום לפני נקיטת הליכי גבייה
ובכן מר נחמן דובר מד"א החתום על כל תשובות תושבי מדינת ישראלים המלינים על המחדל הנ"ל תשובתך אחת
לא רק שאין באפשרטות האזרח הפשוט לאתר את האיש המטפל בנושא הזה במד"א או לקבל פקס למען אליו מכתב או שם שתוכלנה כל אותן מוקדניות להפנות אותנו אליו
גם במשרדי עורכת הדין המייצגת אתכם כמו במכוון אין דרך להשיגה בטלפון כי היא כל הזמן עסוקה והיא לא חוזרת להודעות שמשאירים לה ולא עוה לפקסים שנשלחים אליה.
התנהגות מזלזלת באזרחים ישרים המוכנים לבוא לקראת ארגון שאמור להיות ארגון מסייע ולא מתעלל כפי שנראה על פניו
ואזלת היד של מדינת ישראל לטפל בנגע הזה שפושה בארגונים שכאלה שעושים ככל העולה על רוחם במסרגת ה ח ו ק
אם כך היכן חובת ההוכחה מר נחמן מדוע אינכם מציאים לאזרחים שאתם טוענים שטופלו על ידכם את הוראת התשלום עם תאריך ומקום הפינוי או הטיפול
מדוע אזרחים טובים מקבלים מכתב "התראה אחרונה היכן הראשונה או השניה או כל התראה או מכתב אחר ששלחתם קודם
אולי באמצעות עורך דין שיתבע את הארגון בתביעה יצוגית ניתן יהיה להביא סוף למשחק שאתם משחקים עם האזרחים של המדינה הזו ואולי כדאי שהשירות יופרט לכמה שיותר גופים נותני שירות ואתם תותרו מחוסרי עבודה מה יהיה אז תתחילו לחשוב אחרת אתם תוקעים סכין במי שמשלם לכם את המשכורת.
בזבוז זמן ירק ומשאבים כספיים סוג הנזק :
פרטים פקס טלפון שם וכתובות ברורים לפנייה ובירור וקבלת החיוב על פיו מבוסס המכתבים הנ"ל הנשלחים על ידי עו"ד דינה פרנקל פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
ככלל, מד"א שולח מספר מכתבי תזכרות לפני שהוא מעביר את הטיפל לגובי המס. תגובה:
לשלם במועד את החוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה