פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקרית מד"א נושא התלונה:
כהן רבקה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מקרה שקרה לי..... רציתי לדעת האם גם לכם קרה מקרה דומה?
הסיפור התחיל כאשר פיניתי את אמי ז"ל לביה"ח רמב"ם למיון בעזרת מד"א.
כאשר הגענו לביה"ח נדרש ממנני ע"י חובש\עובד מד"א תשלום עבור הפינוי....
לתומי מבלבול ולחץ...... לקחתי את הפתק ושילמתי במזומן את דמי הפינוי 800 ש"ח, כשהגעתי לביתי הלכתי לקופ"ח על מנת לדרוש את ההחזר עבור התשלום ולהפתעתי, נאמר לי שלא נתקבל תשלום עבור חשבונית הפינוי, התקשרתי מידית למד"א וסיפרתי להם, הובטח לי כי בירור יעשה בדין דברים אלו, ולדאבוני נאמר לי שאני משקרת ולא נעשה מפגש ביני לבין אותו חובש\מפנה שלקח ממני את הכסף.
אשמח מאוד לדעת האם נעשה לכם אוול ע"י גוף מד"א בצורה דומה?!
ארצה לאסוף מידע בקשר לדברים דומים עם גוף מד"א שכן אין אני רואה סוף
לאי-הצדק שנעשה לי ולאחרים...............
חשוב לי מאוד התעניינותכם ותגובתכם......
כספי סוג הנזק :
תגובות פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, דובר מד" שם ותפקיד:
מד"א בדק את התלונה באופן יסודי, רציני וללא משוא פנים עם עובדי מד"א המעורבים, שהכחישו בכל תוקף את הטענה.

המלצנו בפני המתלוננת להגיש תלונה במשטרה, משום שאין לנו את הכלים והסמכות לאמת את אחת משתי הגירסאות, תפקיד השמור לחוקרי המשטרה האמונים על כך.

כמסתבר, מהמתלוננת עצמה, המשטרה בדקה את תלונתה והחליטה לסגור את תיק התלונה.

לאור האמור, איננו מבינים למה המתלוננת מוסיפה להלין על מד"א, כשמשטרת ישראל החליטה לסגור את תיק החקירה.
תגובה:
אנו ממליצים לפונה לפנות שוב למשטרת ישראל אם היא אינה שבעת רצון מהחלטתם.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה