פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירות שלא ניתן נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התחייבות 4235524

לפני כחודשיים קיבלתי דרישה לתשלום עבור שירותי מד"א מלפני 6 שנים.
זוהי הפעם הראשונה שאני מקבלת מכתב כלשהו וגם זה לפני הגשה לתביעה משפטית.
חיוב זה הינו עבור שירותים שלא קיבלתי- "ואין עם מי לדבר".
בתאריך זה התלוותי לנפגעת תאונת דרכים יחד עם בני הפעוט בן ה 3 חודשים אשר קיבל שירותי בדיקה בביה"ח ולא בניידת.
כספי סוג הנזק :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
העובדה שנפתח תיק קליטה לפעוט בחדר מיון בביה"ח מעידה יותר מהכל שהוא קיבל שירות פינוי ממד"א, ועל כך יש כמובן לשלם. תגובה:
לפרוע את החוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה