פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הגיוני נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי מוריה אילן, ת"ז 043048768
במהלך חודש יוני האחרון קיבלתי מכתב דרישה לתשלום חוב מספר 36178683. במכתב נטען כי ביום 01/01/10 קיבלתי שירות עבור טיפול ו/או פינוי באמבולנס של מד"א, ושאני חייבת למד"א 607 ₪ על טיפול זה.
בתאריך 01/01/10 לא קרה לי שום דבר, ולא קיבלתי טיפול רפואי משום איש מד"א.
התקשרתי למוקד הגבייה של מד"א, שמספרו צויין במכתב, שם נתנו לי את מס' הטלפון של מד"א ירושלים, לבירור העניין. במשך ארבעה ימים התקשרתי למספר שניתן לי ( 02-5374376) ולא היה בו כל מענה. מידי פעם הייתה שיחה ממתינה או צליל תפוס, כך שהבנתי שמישהו נמצא מעברו השני של הקו, ומשום מה לא עונה. בבוקר היום החמישי ענה לי סוף סוף מענה אנושי, שנתן לי תירוצים שונים על חוסר המענה במשרד של מד"א ירושלים, תירוצים שממש לא מעניינים אותי בתור לקוחה שאמורה לקבל שירות על טעות לא ברורה שלכם.
אותו עובד מד"א שענה לי, הסביר שמדובר בתאונה בה הייתי מעורבת בתאריך 18/10/2009. היה לו תירוץ לא משכנע מדוע התאריך שבמכתב שונה מהתאריך המקורי. באותה תאונה התנגשה מכוניתי קלות במונית. נהג המונית מיד הזמין אמבונלס, על אף שלא היתה פגיעה פיזית בהתנגשות הנ"ל. צוות מד"א שהגיע למקום התעקש לבדוק אותי, כיוון שראו שהייתי אז בחודש החמישי להריוני.
לא הסכמתי להתפנות באמבולנס, כיוון שלא באמת קרה לי משהו. הם בקשו שבכל זאת אלך בעצמי להיבדק ולוודא שהכל בסדר (ואכן עשיתי זאת במכוניתי הפרטית), אך התעקשו לבדוק לי לחץ דם, ולכן גם מלאו דו"ח תאונה.
איני רואה לנכון לשלם 607 ₪ על מילוי של קצת אויר במשאבת לחץ דם. חשוב לי לציין שאנשי הצוות היו מאוד נחמדים וסימפטיים, אך כאמור לא נראה לי שהטיפול האדיב שווה כזה סכום של כסף יקר.
על אף ששוטר שבדק את ענייני התאונה חשב שנהג המונית הוא האשם, הביטוח שלו לא הסכים להכיר בו כאשם, ולכן אם אפנה אליהם לכיסוי הוצאות האמבולנס, הם לא יכסו זאת.
אותו עובד מד"א שהסביר לי על מה הדרישה לתשלום, אמר שאפנה אליך בניסיון לבטל את החוב המדובר. בעקבות המלצתו אני פונה אליך ומבקשת לבטל את החוב על הטיפול שנכפה עלי בשל היותי בהריון, ושכלל ניפוח משאבה בלבד.

בברכה,
מוריה אילן
עוגמת נפש סוג הנזק :
ויתור על החוב הדרקוני פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
עפ"י חוק מגן דוד אדום ס' 7א' לחוק, הותקנו תקנות מגן דוד אדום (אגרות הסעת חירום באמבולנס), התשס"ו- 2006 הקובעות כי יש לשלם אגרה גם אם הזעקת האמבולנס הסתיימה שלא בפינוי עקב סירוב להתפנות ו/או שהסתיימה בטיפול רפואי בזירת האירוע (מדדים רפואיים חיוניים: דופק,נשימה,ל"ד). מאז הוגדרו חיובי מד"א כאגרה, ניטלה ממד"א היכולת לבטל חיוב או להעניק הנחה. תגובה:
לפרוע את החוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה