פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של מד"א נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמש שנים בעקבות רכב שחתך אותי איבדתי שליטה על הקטנוע והתהפכתי
עובר אורח הזמין אמבולנס.
האמבולנס הגיע לאחר כחצי שעה ארבעים דקות לאיזור שלוקח עשר דקות להגיע אליו מכל מקום לאחר שכבר הייתי על הרגליים והכל היה בסדר.
אמרתי לפרמדיקים שהם יכולים ליסוע ושאין צורך בהם .
אבל הם במילים חלקלקות אמרו לי "האם תתלווה איתנו לבית החולים"
אמרתי לא תודה אין צורך אבל הם המשיכו במשפט החלקלק הזה כדי שלא
יחזרו בלי כסף. ולאחר כרבע שעה שוכנעתי
אבל יודגש שהבנתי מהם שהם לקחו את מספר הקטנוע והכסף יועבר מחברת
הביטוח.
הם הסיעו אותי לבית החולים ולא נתנו לי התחייבות ולא כלום ולא אמרו לי שאני אמור להודיע למישהו.
כעת אני נדרש לשלם על טרמפ לא פינוי חירום ולא פינוי שהיה עולה במונית 30
ש"ח הם רוצים 1000 ש"ח עם הוצאות עורך דין.
אני רוצה להדגיש שהפעילות של מד"א כשלעצמה מבורכת אבל השתרשה בה
גם איזושהי תרבות של עושק צרכנים ללא צורך.
אני מברך את מד"א על ההצלות האמיתיות שהיא עושה ולא על סתם ניסיונות לגבות כספים.
כעס סוג הנזק :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
על פי חוק מד"א סעיף 7 א' על מקבל השירות לפרוע את החוב, גם אם הוא אמור לקבל שיפוי מצד ג' חברת ביטוח. תגובה:
לפרוע את החוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה