פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום ריבית ופיגורים לא מוצדקת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום מר ירוחם,
בשני מקרים קודמים "לשלם זה להסכים?" ו"מדא מתנהגת כבריון שלא חלה עליו חובת ההוכחה" אתה כתבת כי "ככלל, מד"א שולח מספר מכתבי תזכורת לפני שהוא מעביר את החוב לגובי המס." אולם לא כך היה במקרה שלי...
ביוני 2008 חשתי ברע והתיישבתי על מדרכה ברחוב תל מאנה בחיפה. שכן או עובר אורח הזמינו אמבולנס. אני הייתי במצב הכרתי מטושטש ופוניתי לבי"ח כרמל (ברחוב ליד). נהג האמבולנס הסביר לי כי כיוון שפוניתי מהרחוב - החוב חל על קופת החולים ולפיכך שכחתי מהעניין.
כשנה לאחר מכן, ללא כל התראה או תזכורת ממד"א קיבלתי מכתב מעו"ד פרנקל בדבר חוב למרשתה מד"א שטרם נפרע. כתוב היה בו כי עלי להסדירו בה-ק-ד-ם וללא כל תאריך יעד! מפניה לקופ"ח הובהר לי כי עלי לשלם את החוב ולאחר מכן להגיש בקשה לקופה להחזר. ולפיכך שילמתי את החוב באתר האינטרנט של מד"א ואף שלחתי אישור על התשלום בפקס למשרד עורכי הדין של דינה פרנקל וכן התקשרתי ונאמר לי כי אכן החוב הוסדר (ואכן המכתבים חדלו להגיע).
כעת שנה לאחר מכן קיבלתי שוב מכתב מעו"ד פרנקל ה"מזכיר" לי כי יתרת חובי בסך 140.69 ש"ח טרם שולמה וכי על מנת למנוע הליכי גביה עלי לשלם מיידית!
שוב פניתי למשרד עו"ד שם נאמר לי כי אכן שילמתי את החוב למד"א אך לא שילמתי את תוספת הפיגורים (איך פיגורים אם לא היה תאריך יעד, ואם באתר מד"א ניתנה לי האפשרות לשלם את החוב???) במד"א נאמר לי כי החוב עבר לידי העו"ד ביולי (לפני המועד האחרון לתשלום כביכול) וכי אין על מד"א חובה לשלוח ללקוח תזכורות!
וכאן אני חוזרת לתחילת המכתב ולדבריך על שליחת מספר מכתבי תזכורת, שכן זו הייתה טענתי - מדוע לא לוקחים בחשבון שאדם שפונה בחוסר הכרה מלאה, לא יזכור את קורותיו של אותו היום, ומדוע לא לעשות את המעשה ההגיוני של שליחת תזכורת על קיום החוב בטרם מפנים לגורם חיצוני הניזון מסבלותיו של הזולת?
ואני מבקשת ממך לעמוד מאחורי דבריך ולהכיר בעובדה כי במקרה שלי מד"א לא פעל כדרכו ולא שלח תזכורות ולכן אין מקום להטיל עלי ריביות ושכר עו"ד.
כספי סוג הנזק :
ביטול ה"חוב" למשרד עו"ד פרנקל פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
לפי ס' 7א לחוק מגן דוד אדום, חובת התשלום בעבור השירות שהתקבל ממד"א רובצת על כתפי המטופלת - מקבלת השירות, ולא על קופ"ח שאיתה אין למד"א כל יריבות.

צוותי מד"א ממליצים למטופל לאחר התשלום למד"א, לפנות עם ספח התשלום לקופ"ח המבטחת, כדי לבדוק את זכאותם לקבלת החזר בהתאם לסל השירותים שם.

ככלל, מגן דוד אדום שולח מכתבי תזכורת לכותבת מקום מגוריו של החייב, על פי מה שמסר לצוות מד"א בתום השירות, לפני שהחוב מועבר לטיפול משפטי.
תגובה:
לשלם את החוב ללא שיהוי נוסף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה