פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לא מספקת לתלונה מספר 53866 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מר ירוחם שלום,
בהמשך לתשובתך לתלונתי מספר 53866.
באשר לאחריותי להסדיר התשלום ולאחר מכן להתנהל מול קופת החולים - אני מקבלת זאת ברמת החוק, אך עובדה זאת אינה פוטרת את נציג מדא שבזמן בלבול בשטח נותן מידע מטעה.
אך זאת לא הנקודה.
חזרת וציינת כי ככלל מדא שולחת תזכורות. טענתי היתה כי במקרה שלי לא נשלחה שום תזכורת ומן הראוי היה שתשלח. הכתובות שלי ידועות ורשומות ובכל זאת לא נתקבלה מילה. אשמח לקבל העתקים של מכתבי תזכורת אלה שכביכול נשלחו אלי.
בברכה, לי פיינגרש
כספי סוג הנזק :
ביטול ה"חוב" למשרד עו"ד פרנקל פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה