פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזנחת טיפול בתלונה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מר ירוחם מנדלה היקר,
בתאריך 13/10/2010 ביקשת ממני את מספר ת.ז. לצורך בדיקת טענותי יום לאחר מכן שלחתי לך אותו ללא פרסום באתר. משלא קיבלתי תגובתך שלחתי שוב ב- 25/11/2010 אך עד היום לא טרחת להגיב. האם זה מכיוון שגילית שטענותי נכונות ואין באפשרותך להצטדק מולן?
כספי סוג הנזק :
ביטול ריבית הפיגורים על חשבון ששולם זה מכבר!! פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
מעולם לא התקבל ממך מענה לבקשה. להלן הכתובת אליה הנך מתבקש לשלוח את פרטיך האישיים.
[email protected]
תגובה:
לשלוח מענה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה