|
|
|
|
|
|
הזנחת טיפול בתלונה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מר ירוחם מנדלה היקר,
בתאריך 13/10/2010 ביקשת ממני את מספר ת.ז. לצורך בדיקת טענותי יום לאחר מכן שלחתי לך אותו ללא פרסום באתר. משלא קיבלתי תגובתך שלחתי שוב ב- 25/11/2010 אך עד היום לא טרחת להגיב. האם זה מכיוון שגילית שטענותי נכונות ואין באפשרותך להצטדק מולן?
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול ריבית הפיגורים על חשבון ששולם זה מכבר!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגן דוד אדום שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירוחם מנדולה, הממונה ע |
שם ותפקיד: |
מעולם לא התקבל ממך מענה לבקשה. להלן הכתובת אליה הנך מתבקש לשלוח את פרטיך האישיים.
[email protected] |
תגובה: |
לשלוח מענה. |
פתרון: |
|
|
|