פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לא מוצדקת לתשלום בגין שירות ו/או פינוי באמבולס נושא התלונה:
לוינגר רן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏29 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
מרחב לכיש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/7/2011 עבדתי בתור מציל בבריכה בקיבוץ בבית גוברין, היות שבאותו היום רבתי עם מנהלת הבריכה וחשתי מועקה, ביקשתי לעזוב את המקום. כשביקשתי שימצא לי מחליף מסרו לי שאני יכול לעזוב את המקום מבלי שיימצא לי מחליף. ידוע לי שתפקידי דורש ממני שלא לעזוב את המקום ללא שיימצא לי מחליף כאשר יש מתרחצים במים ואני הייתי נסער וכעוס, התקשרתי למשטרה וביקשתי שיגיעו למקום שוטרים על מנת לסייע לי להוציא את האנשים מהמים כדי שאוכל לעזוב את המקום. כאשר שמע אחד האחראים בבריכה שאני בטלפון עם המשטרה הוא פנה אלי ואמר שהוא ימצא לי מציל מחליף. המתנתי למציל וכשהגיע עזבתי את המקום. לאחר שהייתי בחדרי ראיתי שיחה שלא נענתה על צג הטלפון שלי ואני התקשרתי לטלפון הזה. ענה לי מפקד ניידת מד"א שהוזעקה למקום, האדם היה מבולבל ולחוץ ושאל אותי היכן אני, הסברתי לו היכן אני והוא ניסה למוצאי. לאחר שלא מצא אותי ואני איתו על הקו הואביקש שיבוא אליו למרפאת הקיבוץ. כל הזמן הזה אני לא הבנתי מה הוא רוצה ממני, מי קרא לו ולמה, אבל החלטתי לשתף איתו פעולה כי בכל הסיטואציה הזאת אני בעל תפקיד וגם התקשרתי למשטה, אז הייתי חייב לשתף פעולה. כאשר פגשתי אותו במרפאה הוא ביקש ממני להיכנס לאמבולס אני ניסיתי להסביר לו מה קורה אך הוא התעלם והחליט שאני זה שזקוק לעזרה. הוא בדק אותי תוך שהוא מסביר לי שלקח לו 45 דקות נסיעה להגיע אלי או יותר אני כבר לא זוכר, ואני כל הזמן הזה שהוא מבצע בי בדיקה לא מבין איפה המשטרה ומה הולך פה בעצם. לבסוף הכל הסתיים בכך שהוא בדק אותי ועזב את המקום. כיום אני נדרש לשלם עבור הטיפול שקיבלתי וזה בעיני אבסורד על סף פשיעה, ואני לא יודע מה לעשות. לא משנה שבזמן שהייתי איתו בניידת התקשרה אלי מנהלת הבריכה שביקשה שאגיע אליה מיידית ודרשה שאני יעזוב את הקיבוץ גם כן מיידית. כיום אני במשפט איתה כי לא שילמה לי את המשכורת.
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב ואם יש הצדקה גם פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
ירוחם מנדולה, הממונה ע שם ותפקיד:
מד"א גובה תשלום ממקבל השירות על פי תקנות מגן דוד אדום. המלין נבדק על ידי צוות מד"א ובניגוד להמלצתם סירב להתפנות לביה"ח. לאחר התשלום למד"א זכאי החייב לפנות לכל גורם שהוא סבור לשאת בהחזר, כולל המעסיק שלו. תגובה:
לשלםאת החוב לאלתר וכך להימנע מהוצאות נוספות ריבית, הצמדה והוצאות גבייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה