פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בירוקרטיה מיותרת בגביית חוב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
כ"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.7.2011 פונתה אימי ממחלקה סעודית בורה סלומונס לביה"ח מאיר, שהסתיים באישפוז מיידי. האשפוז הסתיים כשבועיים לאחר מכן בפטירתה של אימי.
במהלך 2011 קיבלתי דרישת תשלום וניסיתי לארגן תשלום דרך קופ"ח סניף חדרה (מקום מושבה של אימי). ומצאתי עצמי מתופעל (רמת-גן/רעננה) ע"י בירוקרטיה מרובעת בין קופ"ח (חדרה), מאיר, ורה סולומונס ומד"א - כאשר אני באמצע. כאשר נאמר לי שמכיון שהפינוי הסתיים באשפוז זאת התהליך בידי מד"א. בנובמבר 2011 שלחתי פקס בנושא למד"א כ"ס. ומאז לא שמעתי כלום והנחתי שהעניין נפתר.

אבקשכם לפטור את המשפחה המתאבלת מהטיפול הבירוקרטי המסובך הזה.
תודה,
יובל
בזבזוז זמן + עגמת נפש סוג הנזק :
לפטור את המשפחה המתאבלת מהטיפול הבירוקרטי המסובך הזה פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה