פרטי התלונה

תלונות מגן דוד אדום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית חוב מבת המנוחה עבור הזמנת ניידת בעת שהייה בבית הבראה נושא התלונה:
סקייסט עינת שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בהמשך לתלונתי מס' 74657, אנחנו קבלנו מענה מנציגה בקופת חולים מכבי, כאשר נאמר לבוא למשרדה (אין קבלת קהל) ולהביא מסמכים.
אכן, זה מה שנעשה, אמנם למשרד לא ניתנה גישה, ולא ניתן היה להגיע לגב' מיכל (סניף פתח תקווה).
כעבר זמן אמי (בת המנוחה) קבלה טלפון ממד"א בדרישה לשלם את כסף עבור האמבולנס שהוזמן לסבתי לבית הבראה בו שהתה, כאשר נכנסה למצב קשה. (פקידות קשמו את שמה בטופס מזמין השירות).
בשיחה עם נציג מד"א נאמר שהוא מבין את אבסורד המצב, אבל אם הסכום לא ישולם ע"י אמי (בת המנוחה) יינקטו הליכים משפטיים נגדה.
אנחנו עבודים עצות - מה לעשות ואיך להסדיר את חובה של מנוחה על שירות שלא הייתה אמורה גם לשלם עליו.
עודמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב פתרון נדרש :

מגן דוד אדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה