פרטי התלונה

תלונות אסם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסטלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום פניתי לפני כחודש באתר החברה וטרם נענתי. אחכ פניתי עוד פעמיים שוב באתר ולא נענתי. היום צלצלתי למשרדים והם העבירו אותי לאורי משירות לקוחות. קנינו 3 נוק אאוט (במחיר מופקע בפארק הקופים) ושלושתם לא היו טריים.לא אכלנו אותם. שמרתי רק אחד כדי לתת להם קוד לא ידעתי שאני צריכה לשמור את כולם. אורי לא היה מוכן לטפל בפנייתי ואחכ גם ביקש שאשלח לו את האריזה הריקה. אמרתי לו שלא אחכה שעה בשביל לשלוח אריזה ריקה. הוא לא היה מוכן לשלוח מעטפה מבויילת ולא היה מוכן להמשך לטפל בפנייתי. אני לקוחה קבועה של החברה וגם של מטרנה ומעולם לא התייחסו אלי ככה. למה חברה כ"כ גדולה מתייחסת בצורה כזו?
עוגמת נפש. הכל נזרק סוג הנזק :
פיצוי על 3 אאוט ושמקרה כזה לא יקרה שנית פתרון נדרש :

אסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה