פרטי התלונה

תלונות אסם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק מוצרים לבית עסק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רבי עקיבא 11\19 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון פיצוחי אמונה רבי עקיבא 19 בני ברק
אנחנו עובדים עם חברת אוסם למעלה מ12 שנים ולעולם לא היתה לנו בעיה בתשלום עבור המוצרים לאחרונה חברת אוסם עברה לעבוד עם לאומי קארד ואינה מספקת לנו מוצרים הלקוחות מחפשים תמוצרים ולנו אין אפשרות לספק להם תמיד שילמנו לחברת אוסם בצקים וזה האמצעי היחיד שיש בידינו לשלם זה לא בסדר שהחברה מפסיקה לעבוד איתנו וזה מאוד פוגע בנו ובעסק אבקש לברר תמצב ולהמשיך לעבוד עם בית העסק שלנו אודה על הטיפול דניאל קצב
לקוחות לא קונים סוג הנזק :
להמשיך לעבוד עם החנות שלנו כרגיל בצקים כי לאומי קארד לא רוצה לתת לנו פתרון נדרש :

אסם שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית אוחנה שירות לקוחות שם ותפקיד:
ייצרנו קשר עם הלקוח טופל המשך יום טוב תגובה:
הועברה למנהל מכירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה