פרטי התלונה

תלונות ה.שטרן

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני נסיעתי לחו"ל עם אשתי לעתיד,
החלטתי להפתיע אותה בטבעת אירוסין.
קניתי טבעת בחנות ה. שטרן בנתב"ג.

לאחר שנתתי את הטבעת לחברתי, היא הביעה חוסר שביעות מעיצוב הטבעת (לאחר שהסכימה להתחתן כמובן).

יום לאחר חזרתנו לארץ, כשבוע לאחר קנית הטבעת, סרנו לסניף ה.שטרן בגרנד קניון וישבנו במשך שעתיים עם אחת המוכרות בחנות. (ארצה לציין את השירות האדיב של סיגל).

למרות הנסיונות עם הטבעות השונות, חברתי לא מצאה טבעת המוצאת חן בעינייה.

מאחר שכך, ביקשתי מהמוכרת לקבל את כספי בחזרה תמורת הטבעת.
המוכרת ציינה שישנה מדיניות של אי החזרת כסף, ומתן זיכוי בלבד.
(המדיניות אגב לא הופיעה במקום ברור בחנות בנתב"ג, ולא צויינה על ידי המוכר, ורק כאשר באתי לחנות בגרנד ראיתי שכתוב בקטן ליד החתימה נושא המדיניות)

מאחר שלא מצאנו בחנות טבעות לשביעות רצונה של זוגתי, אין לנו כל שימוש בזיכוי.

לכן אני מעוניין בהחזר כספי, שכן כל פיתרון אחר הוא מבחינת זריקת הכסף מבחינתי.

לפני כתיבת שורות אלו, פניתי לשרות לקוחות כדי לאפשר להם לתת לי את הטיפול לו ציפיתי. מאחר שלא כך היה, פניתי במכתב זה אליכם.

מחכה לתשובה מספקת מטעם החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה וקבלת כספי בחזרה פתרון נדרש :

ה.שטרן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה