פרטי התלונה

תלונות ה.שטרן

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת שנמסרה לניקוי ולא חזרה אלינו מאחר ולא נמצאה בחנות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז יהוד סביונים כתובת:
בניין עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסרנו לרשת חנויות שטרן בסניף עזריאלי שרשרת לתיקון ובו זמנית נדרשנו על ידי הדיילת לבצע ניקוי לטבעת שאף היא נקנתה משטרן, לאחר ניסיון לנקותה נידשנו להשאירה בחנות לביצוע ניקוי עמוק עפ"י הסלנג המקצועי כפי שציינו.
למיטב זיכרוני קיבלנו אישור על הפקדת הפריטים.
לצערנו השרשרת תוקנה באופן רשלני ונשלחה שוב לתיקון והפעם למרכז החנויות בסביונים.
לאחר כמה חודשים הודיעו לנו להגיע לסביונים לקבל את השרשרת שתוקנה הפעם מקצועית וטוב.
מאחר וקיבלנו את השרשרת יש להניח שאם ביקשו את אישור המסירה להפקדה עשינו זאת מאחר ואין בידינו את האישור ובו לוחות הזמנים.
עניין הטבעת נשכח ואף לא הוזכר מאחר והטבעת נשארה בעזריאלי.
הזמן חלף וכשנזכרנו בטבעת נגשנו לסניף ראשון לציון שיבדקו באיזה סניף הטבעת,מאחר ואין אנו קשורים לסניף מסוים ולא זכרנו שמסרנו את הפריטים בסניף עזריאלי , כאמור ניגשנו לסניף החדש הקרוב למקום מגורנו ראשל"צ.
בדיקה במחשב סניף ראשון לציון נרשם שמסרנו את הטבעת לסניף עזריאלי והיא ממתינה לנו שם.
למחרת התקשרנו לסניף ומסרו לנו שהטבעת ממתינה לנו ואף ציינו שהתקשרו מספר פעמים ולא ענינו.
רצינו לגשת לסניף לקחת את הטבעת ואז דיברנו עם שירז מנהלת הסניף וזו בדקה בשנית במחשב והודיעה שניתן להגיע לקחת הטבעת ממתינה כאן, לאחר כשעה חזרה והודיעה שהטבעת לא נמצאת בפועל למרות שרשום במחשב שזה אצלנו בסניף.
הגב' שיקרז ציינה שמאחר וחלף הרבה זמן אולי העבירו את הטבעת לשרות לקוחות בסביונים, בהנהלת הגב' אאידה.
מכאן הסאגה והשקרים של הגב' שולה שעובדת בסביונים וזו שמקבלת את פניות הלקוחות בטרם יעבור לטיפולה של אאידה.
נדרשנו על ידי הגב' שולה להמתין מספר שבעות שיבדקו בכל הסניפים התוצאה שלא מצאו כלום.
ביקשתי שהגב' אאידה תשוב אלי(מנהל לקוחות החברה) בחורה שאין מילים בפי על השירות והאדיבות שלה. שולה נסתה להתחמק משאלתי מדוע אאידה אינה חוזרת אלי לשיחה טלפונית תוך שהיא מציינת מסרתי לה את בקשתך והיא תשוב אליך, בפועל אאידה לא חזרה אלינו כלל, מדובר בסבב שיחות של כחצי שנה כשהטבעת נמצאת בניקוי מעל שנה בשטרן.
שוב טלפונים ושיחות ושולה בשלה מוסרת שיעשו סבב מיילים לסניפים. המתנתי עוד חודשיים ואין תוצאות (אגב רק אני מתקשר הם לא חוזרים אלי).
לבסוף מוסרת לי הגב' שולה ממש בעזות מצח, בדקנו ורשום אצלנו שלקחתם את הטבעת, השקר הכי ה ג ד ו ל ששמעתי אי פעם בסבב השיחות שנערך כחצי שנה מולם, שלא נדבר על ריח של לשון הרע שיש באמירה שכזו.
מאוד כעסתי וביקשתי שלא לדבר איתה בנושא ושתבקש מהגב' אאידה לדבר איתי, שולה הציעה שיועץ משפטי או שאאידה יתקשרו אלי, תוך זה הוספה את משפט המחץ, "אם אין בידיך אישור המסירה של הטבעת אז אין מה לעשות", למרות שלדעתנו יודעת אולי שזה היה בצמוד לטופס השרשרת (לא בטוח) שנמסר להם בעת קבלת השרשרת, השבתי לאמירת המאה של הגב' שולה, ואם יש לי אישור מסירה של שרשרת אחרת שנמסרה וחזרה אלי האם אז כן תתני שרשרת למרות שהיא אצלי, התבלבלה מהשאלה ואמרה זה הנוהל שלנו.
שוב שאלתי מדוע משנה גרסה וטוענת שרשום במחשב שקיבלנו את הטבעת תשובתה הייתה אמרו לי שרשום במחשב לי אין את הרישומים, הגרסאות הלא מדויקות שלה וזאת בלשון המעטה, לא מכבדות את חברת שטרן, אני וסביבתי צרכנים ותיקים בשטרן, מה גם שלא מדובר בטבעת יקרה וערכה לא יותר מ 15 אלף.
כאמור למרות הבטחותיה כבעבר עד היום לא חזרו אלי בשבוע שעבר ניסיתי בשנית ושוב הובטח שיחזרו אלי ולא חזרו.
אגב הזכרתי לשולה שהמחשב בראשון והעזריאלי הראו שלא קיבלנו את הטבעת, היא מעט הרגישה לא נוח ומהר מאוד הוסיפה שקר נוסף בציינה שאצלה במחשב רשום שקיבלנו, ממש לא מכובד לרגע פרח מזיכרונה שקודם לכן טענה שהיא לא יודעת אבל אמרו לה שלקחנו את הטבעת.

אמינות סוג הנזק :
שישאו באובדן וישיבו טבעת או שווי פתרון נדרש :

ה.שטרן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה