|
|
|
|
|
|
אי קבלת זיכוי בכרטיס אשראי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 30 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי סלינה ואני גימלאית. בשנה שעברה רכשתי שעון בסכום של 1000$ בחברת שטרן. במהלך השנה האחרונה נמסר השעון פעמיים לתיקון ונמסר לי שאי אפשר לתקנו ובפעם האחרונה נתנו לי זיכוי בנייר. פניתי לחברה מספר פעמים וביקשתי זיכוי בכרטיס אשראי בו שילמתי אך הם לא מאשרים לי כי השעון נקנה לפני שנה ! אני אשמה שהשעון לא תקין ואי אפשר לתקנו? כל פעם אני צריכה לנסוע לקניון לתת לתיקון לבוא אחר-כך לקחת מתיקון שעון כל כך יקר . אין לי מהלקנות בחנות אשמח אם תעזרו לי לקבל זיכוי באשראי. נמצאות אצלי כל הקבלות. תודה מראש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ה.שטרן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|