פרטי התלונה

תלונות קרית אונו

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי וטיפול לקוי ומבייש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה החולפת ביתי השתתפה בחוג 'אפרוחים' של קבוצת התעמלות המכשירים של קרית-אונו. החל מ- 1.3.2006 החלטנו להודיר את השתתפותה בחוג מפעמיים בשבוע לפעם בשבוע. מאז אני מחקה שמחלקת הספורט של העיריה תזכה את כרטיס האשראי שלי. כארבעה וחצי חודשים, ועשרות שיחות טלפון, כל פעם הם מוצאים תרוץ מדוע אין ביכולתם לזכות את חשבוני.

כשלושה (!) חודשים קופת העיריה לא עבדה ולא ניתן היה לבצע את הפעולת הזיכוי. לאחר מכן נאמר לי שב-28.5.2006 נעשה הזיכוי. למרות שהזיכוי לא התבטא בחשבוני ובברור עם חברת האשראי נאמר לי שהם מעולם לא קיבל הודעת זיכוי, במחלקת הספורט התעקשות שהם העבירו את הזיכוי.

עד יום שני האחרון, 10.7.2006, שנאמר לי, שלא רק שהודעת הזיכוי לא עבר לחברת האשראי, היא מעולם לא נחתמה ע"י מר ישראל שצוצינסקי, מ"מ מנהל המחלקה לספורט. כיוון שמר שצוצינסקי לא יהיה במשרד עד יום למחרת החתימה והטיפול הזיכוי יעלצו להדחות ולכן אראה את הזיכוי בחשבוני רק ביום רביעי.

ביום רביעי הזיכוי לא השתקף בחשבוני, וכאשר התקשרתי למחלקת הספורט נאמר לי שמי שתוכל לבצע את הזיכוי בכלל נמצאת בחופש ומכוון שהיא האדם היחידי בכל עירית קרית-אונו המסוגל ורשאי לבצע את הזיכוי יש להמתין עוד שבוע, עד יום רביעי הבא. הרי מה זה שבוע אחד קטן לעומת 1/2 4 חודשים שאני ממתינה? ואם ביום רביעי הבא התנאים יהיו אופטימלים וכל הנוגעים הדבר יהיו נוחכים יש סיכוי שאקבל סוף סוף את הזיכוי.

בנוסף ברצוני להתריעה על יחס העובדים במחלקת הספורט. לאורך כל הדרך יחס העובדים הוא 'ראש קטן' ששיאו הגיע בשיחתי עם המחלקה ביום רביעי והתבטא במשפטים כמו "אני לא אחראית – אני רק עובדת פה..." וכשבקשתי שמר שצוצינסקי יצור עימי קשר נאמר לי "שהוא יתקשר רק עם הוא ימצא לנכון..." . מתקבל רושם חזק שעובדי המחלקה צריכים רענון רציני בנושא שרות לציבור ותזכורת שתפקידם כעובדי עיריה הוא לשרת את אנשי העיר.

עד כתיבת מכתב זה מר שצוצינסקי לא יצר איתי קשר, ומעבר לנסיון בודד לא נעשה שם ניסיון מצידו.

לטיפולכם המהיר.

אפרת פומפס
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

קרית אונו שירות לקוחות

, תגובה:
רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
ההתיחסות הועברה ישירות לפונה תגובה:
ההתיחסות הועברה ישירות לפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה