|
|
|
|
|
|
התייחסות משפילה< |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
דרך האינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי נגן- DIVX של UPXUS אשר מסופק ע"י פירלס שיווק.
כאשר רציתי לעדכן גירסא (לפי נתוני החברה הנגן מעדכן גירסאות) נסיתי ליצור קשר עם החברה הן בטלפון והן במייל.
בנסיונות שנעשו ליצור קשר טלפוני - המתנתי כשעה בכל פעם שהתקשרתי כאשר מענה קולי מודיע לי שהטלפנים עסוקים בפניות קודמות. נסיתי כך מספר פעמים ובמשך תקופה עד שהתייאשתי.
לאחר מכן נסיתי ליצור קשר דרך המייל וכמובן שחזרו אלי (גם במייל) בתגובה שאעביר להם את מספר ת.ז וקניה - לאחר שהעברתי זאת לא חזרו אלי למרות שנסיתי לחזור אליהם מספר רב של פעמים. כנראה שאת המייל שהם מחזירים זה התגובה האוטו' שלהם ולאחר מכן אי אפשר ליצור עימם קשר.
בפעם האחרונה שניסיתי ליצור קשר, לפני כחודש, שלחו לי מייל בתגובה שתוך 24 שעות יצרו עימי קשר- ולאחר חודש אני עדיין מחכה........
המלצתי - שלמו טיפה יותר יקר ואל תתעסקו עם פירלס שיווק - החברה פשוט בזיונית ביחסיה ללקוח. אני כבר לא יקנה.....
|
עלבון |
סוג הנזק : |
חרם צרכנים על החברה - או שיתקנו את המעוות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|