|
|
|
|
|
|
מוצר דפוק ושירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי מפיירלס (דרך וואלה שופס) מערכת קולנוע ביתי. מכשיר ה DVD התקלקל כל כמה חודשים ובכל פעם שלחתי אותו לתיקון מחדש. אחרי שהדבר שב על עצמו, הצלחתי לאחר וויכוחים וריבים קשים, להוציא מהם הבטחה שיחליפו לי את המכשיר למכשיר מחודש. כך אכן קרה, אולם המכשיר המחודש הפסיק לעבוד תוך יומיים. מכיוון שאז כבר נגמרה האחריות נמאס לי מכל ההתקשרויות איתם (שהן לכשעצמן סיפור שיכול למלא רב מכר לא קטן) וקניתי מכשיר DVD במקום אחר שעובד באופן נפלא מזה זמן לא מועט.
מעבר למוצר הדפוק השירות שלהם מתחת לכל ביקורת. קשה מאד להשיג אותם וכאשר כבר מצליחים להשיגם צריך לירוק דם בשביל להשיג משהו.
השירות הטכני שלהם מתחת לכל ביקורת.
יש בידי הקלטה של שיחה איתם שממחישה את כל הנושא.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|