פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים גרועים ושרות לקוחות עוד יותר גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מה"נל מכשיר DVD כמובן ששוכנעתי בשידרוג מיותר , מאז הקניה בתוך שנת האחריות המכשיר התקלקל 4 פעמים !! וכל פעם נשלח לתיקון וכל פעם במשך מס' שבועות לא היה ברשותי. בפעם החמישית שהתקלקל זה כבר היה לאחר שנה מיום הקניה שוב חזרתי למרכז שירות בפ"ת צירפתי למכשיר מכתב בו ביקשתי שלפני הבדיקה / תיקון יצרו איתי קשר. הם כמובן לא יצרו קשר ולאחר מס' שבועות התקשרו שאם ארצה את המכשיר אצטרך לשלם 70 ש"ח עבור הבדיקה. כמובן שרות הלקוחות שיקר כאשר פעם אמרו שהמכשיר תוקן ופעם נאמר לי שרק נבדק ונמצא תקין ( למרות שלא היה תקין הוא לא זיהה שום דיסק)
כספי סוג הנזק :
להחזיר את המכשיר לרשותי ללא תמורה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות פירלס שם ותפקיד:
במסגרת שנת האחריות נשלח המכשיר פעמיים לבדיקת מעבדה, והוחזר ללקוח ללא כל חיוב. בפעם הנוכחית, המכשיר נשלח דרך נק שרות שלנו בפ"ת, כאשר עברה חצי שנה מתום תקופת האחריות, וכמו כן, הלקוח קיבל אסמכתא המיידעת על חיוב 70 ש"ח בגין בדיקת המכשיר במעמד מסירתו בנקודה. על כן מחוייב הלקוח בעלות בדיקת מעבדה. תגובה:
מכיוון שתמה תקות האחריות על הלקוח לעמוד בתשלום 70 ש"ח על בדיקת המעבדה. אם הלקוח מעוניין ברכישת מכשיר אחר מדגם משופר וחדש, נשמח להציע לו מכשירים במכירי עלות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה