פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות לדברי נציגי השירות נושא התלונה:
בן-גיגי רויטל שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע רכשתי דרך אתר P1000 מכשיר MP3. לצערי - לא שמתי לב כי מדובר במוצר בעל חיבור USB1 ולא 2.. ועל כן כאשר התקשר אלי נציג שירות מטעם חברת פירלס והעמיד אותי על טעותי הסכמתי לשמוע את דיל השדרוג שהציע - שבמחיר 120 שקלים אוכל לקבל מכשיר טוב יותר + משדר לרכב(ששוויו כ-80 שקלים) . היות ולא הכרתי את המוצר - ביקשתי מהנציג שישאיר לי טלפון ואחזור אליו בעוד שעתיים לאחר שאבדוק לגבי המכשיר המשודרג, הבחור הסביר לי שאין לו מספר ישיר ושהוא יחזור אלי - כמובן שלא חזר ולאחר יומיים התקשרה נציגת שירות נוספת מטעם החברה ושאלה מה החלטתי לגבי המוצר - אמרתי לה שאני מוכנה לשדרג - והיא הוסיפה שזה יהיה בהפרש של 150 ש"ח כולל את המשדר. הסברתי לה שהנציג הקודם שדיבר איתי הבטיח ב-120 שקלים. תשובתה היתה - "הוא לא עובד אצלנו יותר. הוא התפטר.." לאחר ויכוחים ממושכים מנהל המשמרת הציע לי לשדרג את המכשיר ב- 80 שקלים בלבד ללא המשדר או עם המשדר - 150 שקלים או לבטל ולשלם "קנס" של 5% כמובן שהחלטתי לא לרכוש את המכשיר היות והרגשתי מרומה ופניתי לחברת P1000 שדרכה הגעתי לחברת פירלס. בתמימותי חשבתי שיעשה בירור מעמיק - לגבי הנושא - אולם התבדיתי והתשובה שקיבלתי מהם היא אותה תשובה שקיבלתי ממנהל המשמרת בפירלס.
ברצוני להבין איך חברה כמו פירלס לא לוקחת אחריות על דברי העובדים שלה. והאם כל לקוח שקונה מוצר דרך החברה צריך לשדרג בו במקום היות וייתכן והתנאים ישתנו בין נציג לנציג משעה לשעה? האם יש על מי לסמוך שם ? האם חברה כמו P1000 לא אמורה לתת איזושהי אחריות לגבי הספקים איתה היא עובדת ? ושאלה אחרונה - אם אני בתור לקוחה מרגישה מרומה ומבקשת לבטל את העסקה בשל כך - מדוע מחייבים אותי ב- 5% ?
אשמח לתשובתכם המהירה,

כספי סוג הנזק :
החזר 5% של ביטול העסקה או לחילופין לקחת אחריות על פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות- פירלס שם ותפקיד:
לקוחה הזמינה דרכינו הגן , יצרו קשר עם הלקוחה לוידוי פרטי ההזמנה ובנוסף הוצא ללקוח לשדרג את המוצר בעלות של 150 ש"ח כולל משדר וללא משדר בעלות של 80 ש"ח, לא היתה הצעת שדרוג אחרת ללקוחה , תגובה:
לקוחה החליטה בסופו של דבר לבטל הזמנה , הזמנת הלקוח בוטלה בחיוב דמי ביטול עפ"י התקנון באתר , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה