|
|
|
|
|
|
שירות גרוע, מוצרים לא תקינים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נתחיל בכך שכל קניה דרך אתר באינטרנט מקבלת מיד שיחת טלפון ל"שדרוג המוצר" על מנת להוציא מהקונה עוד כסף .
לאחר מכן, שירות הלקוחות שלהם מאוד לוקה בחסר והכי חשוב
המוצרים לא תקינים, אצלי הוחלף DVD 3 פעמיים לאחר שהגיע לביתי לא תקין.
הסיפור המלא יתפרסם בעתיד (אם יש לכם זמן ורצון אנא צרו קשר) , בנתיים אני ממליץ מאוד שלא להתקרב לחברה הזו. (גיליתי באיחור שיש אשכולות שלמים בפורומים של נפגעי פירלס)
|
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות - פירלס |
שם ותפקיד: |
לקוח רכש את המוצר מחודש יוני 2005 , לקוח פנה אלינו בטענה שמוצר לא תקין, הוסבר ללקיוח שיוכל לתקן בעלות תיקון מאחר ומוצר לא נמצא במסגרת תקופת האחריות,הוסבר ללקוח לשלוח את המוצר אלינו וינתן לוה הצעת מחיר לאחר בדיקת המוצר, |
תגובה: |
לקוח החליט לא לתקן דרכינו את המוצר ,מוצר לא נשלח אלינו, |
פתרון: |
|
|
|