פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר MP4 שנסדק כמה ימים לאחר שנרכש + טיפול גרוע בשירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי באינטרנט מכשיר MP4 של פרוסאונד מפירלס.
התקשרה נציגת שירות ושאלה אם ארצה לשדרג למכשיר SMART בתוספת של 180 ש"ח ולשלם עוד לתוספת עברית.סירבתי. חברי לעבודה הזמין בדיוק אותו מכשיר שאני הזמנתי והוא שידרג לעברית.
בדיעבד המכשיר של שנינו הגיע אותו דבר ושניהם הגיעו כ-SMART עם עברית קלוקלת והפוכה.
המכשיר שלי לאחר יומיים נסדק בלי שקיבל כל מכה, זכוכית דקיקה יותר מנייר.
כשפניתי לנקודת השירות בפ"ת, הטכנאי בנקודה אמר לי שעלות תיקון כזה היא 60 ש"ח , הסכמתי ומסרתי לתיקון.
לאחר כמה ימים התקשרה בחורה שאמרה ש"בעצם התיקון עולה 160 ש"ח" שזה אבסורד בהתחשב בעלות המקורית של המכשיר שהיא 300 ש"ח. כפול.
בשירות לקוחות לא הסכימו לשמוע , ולא התגמשו במחיר,
לדעתי זו הפקרות, ברמה של מרמה אפילו. אם לא אקבל מענה הולם מכם , אני בפירוש אשקול צעדים של פניה למועצה הישראלית לצרכנות.
אנא תשובתכם.
כספי ו סוג הנזק :
תיקון מכשיר בעלות פחותה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות- פירלס שם ותפקיד:
לקוח פנה אלינו לאחר חודשיים שרכש את המוצר , פנה אלינו בטענה שזכוכית סדוקה , לקוח הופנה לנקודת שרות לשלוח את המוצר אלינו לבדיקה ,ומאחר ועל שבר אין אחריות הוסבר לו שלאחר שיבדק המוצר ינתן לו הצעת מחיר, מוצר הגיע אלינו ,ולאחר בדיקה במעבדה נמצא שלא רק הזכוכית החיצונית שבורה אלה גם המסך הפנימי נשבר , כנראה מנפילה של המוצר , תגובה:
ניתן ללקוחה הצעת מחיר של 159 ש"ח עבור תיקון המסך+ הזכוכית, לקוח החליט לא לתקן את המוצר , הנגן חזר ללקוח ללא תיקון עפ"י החלטת הלקוח, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה