פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פגומים שירות לקוחות גרוע וגרימת עוול ללקוחות נושא התלונה:
בר-און יהלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט השנה רכשתי דרך מכרז של וואלה באינטרנט דיוידי מקליט של חברת פירלס מדגם ווג 9 מיותר לציין שהחברה יצרה איתי קשר והציעו לי לשדרג את המכשיר לווג 10 בתוספת תשלום כמובן אני הסכמתי ולאחר כ 14 ימי עסקים קיבלתי את המוצר למעשה עד לאחר חודש מהקנייה לא ניסיתי להקליט בו אולם כשניסתי המכשיר נתקע ולא הקליט צלצלתי לשירות הלקוחות של החברה והפנו אותי למעבדת החברה ברח' יגאל אלון 126 בתל אביב הלכתי ומסרתי את המכשיר לאחר כ שלושה שבועות הודיעו לי כי המכשיר מתוקן ונגשתי למעבדת החברה בכדי לאסוף המכשיר החזירו לי מכשיר שרוט עם פנל משוחרר ובלי רגליות כמובן שלא הסכמתי לקבל את המכשיר בחזרה והודעתי לבחורה בקבלה כי אינני מתכוונת לקחת את המכשיר הנ"ל משום שהוא איננו המכשיר אותו מסרתי כמובן שזו לא התווכחה איתי והשאירה את המכשיר ברשותה והעבירה לחברה דרך המחשב את תלונתי והבטיחה לי כי אקבל את המכשיר מתוקן למופת בחזרה לביתי מיותר לציין שזו גם הייתה בקשתי משום שאין חניה ברח' יגאל אלון וכל פעם לשלם למונית הלוך ושוב זה גם קצת מוגזם.
לאחר שלושה שבועות הגיע שליח לביתי ומסר את הדיוידי להוריי ארוז באריזת קרטון הוריי לא פתחו את האריזה וחיכו שאגיע ואעשה זאת בעצמי כשפתחתי את האריזה חשכו עייני קיבלתי ליידי מכשיר שבור שרוט ומשומש בצר לי פניתי לשירות הלקוחות של חברת פירלס וביקשתי לדבר עם אחראי הבחורה שענתה לי אמרה שהיא אחראית ושאלה אותי במה הדברים אמורים סיפרתי לה ודרשתי כי יחליפו לי את המכשיר השבור ובמכשיר חדש כמובן שהגב' משרות הלקוחות סירבה בטענה שאין מחזירים מוצרים ואין מחליפים אותם אלא רק מתקנים אותם במסגרת האחריות כל תחינותי להחליף את המכשיר במכשיר חדש או לקחת את המכשיר ולזכות אותי בגינו עלו בתוהו בסופו של דבר נשארתי עם מוצר פגום ששילמתי עליו הרבה מאוד כסף וכי אינני ניהנית ממנו והכי עצוב זה שלחברה המהוללה אין בעיה להפסיד לקוחות שירות מזעזע ומוצרים עוד יותר מזעזעים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר חדש ותקין או לחילופין החזרת המוצ פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות - פירלס שם ותפקיד:
לקוחה רכשה את המוצר בחודש אוגוסט 2006 מוצר הגיע אלינו ל עבדה פעם אחת , לקוחה התלוננה על שריטות לאחר שהגיע מתיקון, הוסבר ללקוחה לשלוח את המוצר אלינו לבדיקה של טענותיה ותיקון, תגובה:
לקוחה הופנתה לנקודת שרות הקרובה לביתה לשלוח את המוצר אלינו לבדיקה ותיקון במעבדה במסגרת שנת האחריות, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה