פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות עלוב ולא אמין נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-15.01 רכשתי מוצר MP3/MP4 של חברת Prosound דרך אתר P1000, מספק פירלס. ב-16.01 קיבלתי sms מחברת פירלס וא-מייל מחברת P1000 על זכייתי.
ב-28.01 קיבלתי א-מייל מחברת P1000 שטען שהספק (פירלס) לא הצליח לאתר אותי במשך 4 ימים! הסתבר יום למחרת שהשם שלי היה "לא נכון" במערכת של פירלס (לפי "שרות הלקוחות" שלהם). עובדה שהפרטים שלי היו מדויקים לפי הא-מייל שקיבלתי מחברת P1000. באותו יום שהתקשרתי לפירלס למסור להם את הפרטים "הנכונים", הציעו לי לשדרג את המוצר, והסכמתי.
ב04.02 יצרה עמי קשר חברת משלוחים כדי לתאם מועד המשלוח. טווח המשלוח הוא כ-3 שעות לכן נעדרתי מהעבודה וחיכיתי להם בבית. כי אין להם יכולת להודיע 30 דקות לפני המסירה (כי לשליח אין טלפון!!!), דבר שלא נאמר לי בשיחתי בראשונה עם חברת השליחים.
התקשרתי לפירלס כדי לוודא שיגיע את המוצר הנכון (המשודרג שהוא מחברת Smart), ואמרו לי שכן, שהכל בסדר. לאחרי שחיכיתי ובזבזתי זמן יקר, היגיע השליח עם המוצר הלא נכון. התקשרתי שוב לפירלס ודיברתי עם אילנה, שנתנה לי שרות עלוב ואפילו לא נתנה לי לדבר ולהסביר, ביקשתי לדבר עם מנהל שרות הלקוחות, ונאמר לי שהוא או היא עובד עד השעה 16:00 !!! (איזה מין שרות).
יום למחרת התקשרה אלי צילה "מנהלת שרות הלקוחות" ואמרה לי שיש לי 3 הפשרויות:
א. לגשת לחנות בת"א כדי להחליף רק בימי רביעי עד השעה 17:00.
ב. לגשת לחנות כדי להחזיר את המוצר ולקבל ביטול על העיסקה.
ג. לחכות עוד פעם בבית ולבזבז שוב יותר מ3 שעות עבודה כדי ששליח יביא לי את ההחלפה ביום 8.02 (במקרה הטוב)...
שאלתי היא: למה אני צריכה לרוץ לחנות? ולמה לי לחכות שוב לשליח שיבוא, כשהטעות וחוסר מקצועיות הוא של הספק, ולכן הספק הוא זה שצריך לדאוג לפתרון הבעיה.
כספי סוג הנזק :
החזר המוצר על חשבונם וביטול העיסקה מיידי כי לא מאמינה בחברת פירלס יותר. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות- פירלס שם ותפקיד:
לקוח יצר עמנו קשר מאחר וקיבל מוצר תקול, במידי הוצא ללקוח החלפה למוצר , והוסבר ללקוח שיוכל לבצע החלפה במ' אפשרויות , דרך נקודת שרות, או בביתו עם שליח, תגובה:
בסופו של דבר סוכם עם הלקוח החלפה בנקודת שרות עפ"י בחירתו, בנוסף לקוח זוכה בעבור דמי המשלוח, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה