פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר דפוק שירות לקוחות עוד יותר דפוק נושא התלונה:
שמש שירן (גלעד) שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט שנה "זכיתי" בnכרז של וואלה שופס בנגן מצלמה של prosound הספק שהיה אמור לספק לי אותו היני חברת פירלס שיווק בע"מ. לאחר כמה ימים התקשר אליי נציג והציע לי שידרוג לנגן טוב יותר של חברת smart ועלות השידרוג תהיה רק 100 ש"ח למכשיר טוב יותר עם הטענה לא רק דרך המחשב.... שידרגתי את המכשיר וברגע שקיבלתי אותו הוא היה דפוק לא נדלק בכלל לא היתה אפשרות להטעין אותו ובקיצור קיבלתי מוצר מקולקל. לאחר סבב טלפונים לשרות לקוחות החברה ועד שחזרו אליי ביקשו שאשלח לתיקון שלחתי לתיקון והם החזירו אותו למוקד שירות בסגולה פת. מבלי להודיע לי בכלל שהמוצר נשלח בחזרה. כמובן שגם לאחר שהמוצר חזר מתיקון נתגלו הבעיות האמיתיות הוא אומנם נדלק אך הרדיו לא קלט שום ערוץ גם דרך האוזניות שנשלחו יחד עם הנגן המצלמה לא צילמה כלום חוץ ממסך שחור. השירים שהכנסתי לנגן דרך ה:mp3 קפצו כל שנייה או שבכלל לא עלו.המצלמת וידאו שאמורה לקלוט הרבה סוגי קבצים לא קלטה שום קובץ. הבטריה שאמורה להספיק להמון שעות בקושי הספיקה לשעתיים. לאחר כל העוגמת נפש הזאת שלחתי להם בחזרה את המכשיר בצירוף מכתב עם כל הפונקציות הבעיתיות שמניתי פה והם ביקשו שאבחר מוצר אחר. התקשרתי אליהם וביקשתי במקום dvd של pioneer שבבירור בחנות אמור לעלות 550 שח ופירלס רוצים שאוסיף עליו עוד 700 שח בנוסף למה ששילמתי על הנגן (740 ש"ח) והם הודיעו לי שבכל מקרה אצטרך להוסיף כסף על מכשיר חדש כיון שהחזרתי את המכשיר אחרי כמה חודשים. אני לא מתכוונת להוסיף שום כסף על מוצר חדש וגם לא רוצה את הנגן שהיה לי בשום אופן אני דורשת החזר של הכסף על רכישת המוצר או שיתנו לי לבחור מוצר אחר בשווי ששילמתי ולא יטענו שלמוצר אחר חדש אצטרך להוסיף עוד כסף ועוד סכום אסטרונומי של 700 שקל על dvd שעולה 550 ????
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בסך הקנייה / החלפה למכשיר אחר חדש בשווי המוצר שקניתי(740 ש"ח) פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות-פירלס שם ותפקיד:
לקוחה פנתה אלינו לאחר שרכשה נגן מצלמה , מוצר תוקן פעם אחת בלבד , לקוחה פנתה אלינו שמעוניינת לשדרג את המוצר לDVD דגם פיוניר , ניתן ללקוחה הצעת מחיר להפרש בין המוצרים ההפרש בין המוצרים הוא 700 ש"ח, תגובה:
לקוחה לא היתה מעוניינת לקבל את ההצעה , הוסבר ללקוחה שעם תחליט לבצע את ההחלפה ליצור איתנו קשר , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה