|
|
|
|
|
|
סיפוק מוצר לא תקין והחלפתו אחרי המון זמן . |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כבר הרבה זמן אני מבקש מהס]פק פירלס לבצע ביטול עיסקה.
הם היו שאננים ורק אחרי המון זמן החליפו לי - אני לא מרוצה ומבקש לבטל עיסקה בהקדם ללא עלות כי רכשתי אחד ובגלל חוסר תקינות שלו החליפו לי לדגם של חברה אחרת. לא מה שאני שילמתי עליו.
גם המתנה של מעל לחודש וחצי גם שירות גרוע . האם זה השירות שנענע שופס רוצה לתת ?
בושה !
בנוסף כעת שאני מבקש לבטל למרות שלקח להם כל כך הרבה זמן להחליף ולסדר את זה הם גובים עמלת ביטול עיסקה .
|
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות- פירלס |
שם ותפקיד: |
לקוח פנה אלינו בבקשה זו, לקוח החזיר את המוצר לביטול,בקשת הלקוח טופלה , |
תגובה: |
הזמנת הלקוחה בוטלה , |
פתרון: |
|
|
|