פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר וזלזול בבלקוח-חברת "פירלס" נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.4.2007 רכשתי מכשיר DVD בערוץ 21.הזמנה מס'130493.זמן האספקה היה אמור להיות 14 ימי עבודה.ב30.4 כהשהמכשיר בושש פניתי לערוץ 21 והם היפנו אותי לספק "פירלס" בטלפון ן 1599500250
לאחר נסיונות חוזרים ונשנים הצלחתי ליצור קשר(הועילו לענות) ואז נאמר לי שהמכשיר נשלח בדואר ואף נתנו לי מס, משלוח.
הלכתי לדואר לברר ובדואר נמסר לי שאין משלוח כזה.שוב התקשרתי לפירלס ואז נאמר לי שחלה טעות ואפילו הציעו לי לשדרג את המכשיר בתוספת תשלום.סירבתי וביקשתי את המכשיר שעבורו שילמתי.נאמר לי שתוך שבוע יגיע.
יומיים אחרי כן שוב התקשרו והודיעו לי ששוב חלה טעות והמוצר לא במלאי ואולי יגיע במשלוח מחו"ל תוך חודשיים ויפצו אותי ע"י מתן שעון יד.כשתמהתי איך זה מוכרים מוצרים שאין להם ,היתה התשובה:"ככה זה כשקונים באינטרנט" .ביקשתי שוב לקבל את המוצר ששילמתי עבורו ואז ניתקה השיחה.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
אספקה מידית(!) של המוצר או במידה ואין שיתנו את המוצר ה"משודרג" באותו מחיר פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה