סיפוק טלוויזיה משומשת כאשר הייתה אמורה להגיע חדשה+שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
נצרת עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנדון:טלוויזיה פלזמה 42" דגם p42hq מבלי לפגוע בזכויות
הזמנתי טלוויזיה מחברת פירלס, הטלוויזיה שהגיעה אליי היא לא הטלוויזיה שהזמנתי בכלל אלא דגם ישן , לאחר שבועיים החליפו את הטלווזיה באחרת שהספיקה להישרף פעמיים בשנה (כביכול סופק לי מוצר משומש) , פירלס תיקנו את הטלוויזיה בפעם הראשונה אך כיום שנשרפה שוב הטלוויזיה וזאת אותה תקלה הם אומרים שעברה האחריות לפני כחודש ועלות התיקון 1800 ש"ח שזה סכום גדול מאוד. כביכול הם סידרו את הטלוויזיה(בפעם הראשונה שהתקלקלה) כנראה עם חלק משומש שיעבוד כמה חודשים ואז תעבור האחריות והם ירוויחו עליי 1800 ש"ח בנוסף לסכום ששילמתי עבור הטלוויזיה במזומן 10,000 ש"ח, טלוויזיה גרועה בנוסף לכך גם במשך כל הזמן קיבלתי שירות גרוע ביותר ונאמר לי פעמים רבות שיחזרו אליי תוך 24 שעות כאשר פניתי לעזרה חיכיתי כמה ימים ולא קיבלתי תשובה, ולא התקשרו אליי, טלוויזיה זאת כמו שנאמר לי לפני שקניתי אותה אמורה לעבוד כ60,000 שעות. ואם היא הספיקה להתקלקל פעמיים בשנה אז העיסקה הזאת פגומה וכנראה שסופק לי מוצר משומש. עוד לפני שסופקה לי הטלוויזיה בשניה לאחר שהגיע דגם ישן שלא הזמנתי בכלל כבר התחלתי לחשוד מכיוון שפירלס מיצדם הכל בסדר הם איפלו לא התקשרו לומר כי נפלה טעות והטלוויזיה שסופקה לי היא לא הטלוויזיה שהוזמנה, העיקר להרוויח כסף על האנשים, למכור מוצרים זבל במחיר לא מועט ובנוסף לכך מוצרים משומשים עם תיקון של חלקים משומשים. ולאחר שעוברת האחריות עבור חלקי החילוף דורשים סכומי עתק.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת כספי ואו החלפת הטלוויזיה שלי במוצר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|