פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ונזק כספי!! נושא התלונה:
robinzon boris שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונות שלום רב!!!

שמי בוריס רובינזון . לפני כחודש הזמנתי נגן mp4 מאתר p1000 שהספק של הנגן הוא חברת פירלס שיווק ואלקטרוניקה..!
לאחר כשבוע וחצי מיום ההזמנה ושום גורם שפנה אליי לתאום ההגעה שלו החלטתי להתקשר לחברה בעצמי ! בטלפון נאמר לי שלא הצליחו להשיג אותי. הסברתי להם שחוסר המענה שלי עקב היותי חייל ביחידה קרבית וכי אני לא תמיד יכול לענות !
במהלך השיחה עם שרות לקוחות אחת הנציגות הציעה לי לשדרג את הנגן הקיים לנגן מתקדם יותר בסך של מאה ש"ח בלבד! הסכמתי להצעה והיא אמרה שהמוצר שלי נרשם על סטטוס הספקה זריזה! אתמול יום שלישי 19.6.07 התקשרתי לשרות לקוחות מהפלאפון האישי שלי כאשר הייתי בצבא ונאלצתי לחכות חצי שעה למענה! לאחר שהנציגה ענתה שאלתי אותה מה בקשר למוצר שלי והיא אמרה שהוא עדיין לא יצא! הובטח לי שהמוצר יגיע אליי ביום רביעי ! כאשר דיברתי עם הנציגה היא דיברה בזלזול וזה דבר שמאוד עיצבן אותי! בסיום השיחה היא אמרה שהנגן יגיע אליי ביום רביעי 20.6.07 או 21.6.07 אך אף אחד לא יצר איתי קשר ולא נירא לי שהמוצר עתיד להגיע!
חשוב לציין כי פרשתי את המוצר ל3 תשלומים על מנת שיהיה לי יותר נוח ,אך החיוב הראשון בוצע והמוצר עדיין לא אצלי ולפי איך שהעיניינים מתנהלים לא נירא לי שהמוצר עתיד להגיע אליי בזמן הקרוב או בכלל!!
נזק כספי ויחס מזלזל מצד שרות הלקוחות סוג הנזק :
ביטול עיסקה והחזר כספי על החיוב הראשון ! פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה